Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Kvalitetsbrist og bod Mest hyppige svigt Glemt at afmelde vogn / regulere vogngruppe – forsinkelse Ingen kontakt til vogn Glemt at kvittere for privatrejse.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Kvalitetsbrist og bod Mest hyppige svigt Glemt at afmelde vogn / regulere vogngruppe – forsinkelse Ingen kontakt til vogn Glemt at kvittere for privatrejse."— Præsentationens transcript:

1 Kvalitetsbrist og bod Mest hyppige svigt Glemt at afmelde vogn / regulere vogngruppe – forsinkelse Ingen kontakt til vogn Glemt at kvittere for privatrejse eller pause Vogn ikke i hjemzonen. Vogn ikke på Winfleet

2 Statistik

3

4

5 Pausefunktionen Midttrafiks bestyrelse har besluttet, at samtlige vogne, der udfører kørsel for Midttrafik, skal holde pause, for at sikre at Midttrafiks kunder bliver transporteret sikkert, og af friske chauffører. Pausefunktion blev indført den 11. juni 2013 og opsætningen er efterfølgende justeret et par gange. Kravet er at alle vogne skal holde pause efter henholdsvis 5 og 11 timers aktivitet.

6 Pausefunktionen – Status Det er Midttrafiks vurdering, at alle leverandører kender til reglerne om pauser og har accepteret dem. Midttrafik har kontrolleret, om pausereglerne overholdes og resultatet er meget tilfredsstillende.


Download ppt "Kvalitetsbrist og bod Mest hyppige svigt Glemt at afmelde vogn / regulere vogngruppe – forsinkelse Ingen kontakt til vogn Glemt at kvittere for privatrejse."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google