Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

MEGAFON undersøgelse af VINTERMAN.DK VINTERMAN brugermøde 28-04-2010.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "MEGAFON undersøgelse af VINTERMAN.DK VINTERMAN brugermøde 28-04-2010."— Præsentationens transcript:

1 MEGAFON undersøgelse af VINTERMAN.DK VINTERMAN brugermøde 28-04-2010

2 MEGAFON undersøgelse af VINTERTRAFIKKEN.DK Baggrund Vinterinformationsgruppen Mange bruger vores hjemmeside, men: Hvem? Alder, køn, kommune, profession Hvorfor? Kvalitet? Er det de ”rigtige” informationer vi leverer? Forstår man siden?

3 MEGAFON undersøgelse af VINTERTRAFIKKEN.DK Undersøgelsen Undersøgelsesmetode 1.Panel  16.–22. april  313 besvarelser 2.Pop-up på vintertrafik.dk 7.–16. april 7471 pop-up 2361 besvarelser

4 MEGAFON undersøgelse af VINTERTRAFIKKEN.DK Hvem har svaret Panel (313 besvarelser)  Jævnt fordelt på køn, alder og geografi  75% havde ikke tidligere besøgt siden Pop-up (2361 besvarelser) Primært mænd over 30 år fra hele landet 55% kører mere end 20.000 km om året 50% har besøgt siden mere end 30 gange

5 MEGAFON undersøgelse af VINTERTRAFIKKEN.DK Hvem har svaret - forsat 85% Privatbilister 16% Erhvervsbilist 6% Cyklister 11% Andet = motorcyklister

6 MEGAFON undersøgelse af VINTERTRAFIKKEN.DK Hvorfor 71% af panelet ville have brugt Vintertrafik.dk hvis de havde haft kendskab til siden Vintertrafik.dk er det sted flest henter deres informationer

7 MEGAFON undersøgelse af VINTERTRAFIKKEN.DK Kvalitet? 86% mener det er nemt eller meget nemt at finde de informationer de søger 92% mener informationerne er relevante eller meget relevante 90% er generelt tilfreds eller meget tilfreds med VINTERTRAFIK.DK

8 Fritekst-besvarelser Hvad savner du?: (Kategoriseret) Flere opdateringer. Data mangler for nogle kommuner Mere detaljeret meldinger for lokaleområder Flere og bedre web-kameraer (kvalitet og driftsikkerhed) Gennemgang af funktionalitet

9 Fritekst-besvarelser Forslag?: ”De kunne gøre opmærksom på sig selv. Har aldrig hørt om siden, men den er meget anvendelig” ”Alle kommuner var med” En mobil løsning ”Vinter er lig med is. Sommer er lig med is. Hvor får man de bedste is om sommeren kunne være god info” Gennemgang af funktionalitet

10 Næste skridt Analyse af rapporten Gennemgang af funktionalitet


Download ppt "MEGAFON undersøgelse af VINTERMAN.DK VINTERMAN brugermøde 28-04-2010."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google