Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Michael Keissner Adm. Direktør og partner Hatch & Bloom A/S

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Michael Keissner Adm. Direktør og partner Hatch & Bloom A/S"— Præsentationens transcript:

1 Michael Keissner Adm. Direktør og partner Hatch & Bloom A/S
HATCH = UDKLÆKKE . BLOOM = BLOMSTRE

2

3 Hvordan analysere målgruppen seniorer?

4 Segmenteringsmodeller baseret på Agelab
Materialisten Traditionalisten Funktionalisten Kulturisten

5 Hjemmegående senior De afhængie Selvrealisering Ny senior
Livsfaser baseret på pej-gruppen De afhængie Ny senior Selvrealisering Hjemmegående senior Rutine senior 50 år 60 år år år

6 (Deltagere i den antropologiske analyse segmenteret med inspiration fra Agelab og pej-gruppen.)

7 antropologiens tredje øje
Idealernes verden Afdækker årsagen til, hvorfor der er forskel mellem det, vi siger, vi gør. Og det som vi rent faktisk gør. Identificerer hvordan der kan skabes sammenhæng mellem ens idealer og praksis Realiteternes verden

8

9 FOOD IN LATER LIFE BEHOV OG ADFÆRD HOS 50+ D. 05 / 05 / 2010

10 TRE TING I SKAL KENDE TIL…
1) Paradokset 2) Loyale, men kritiske 3) Langsom convenience 4) Mad er altafgørende

11 Hvordan skabe innovation målrettet seniorer?

12

13 SEKS KONCEPTNIVIEAUER…
1. Kerneprodukt 2. Emballage 3. Produktkommunikation 4. ’Point of Sale’– kommunikation 5. Marketing 6. Supplerende services

14 TAK FOR OPMÆRKSOMHEDEN
Se mere:


Download ppt "Michael Keissner Adm. Direktør og partner Hatch & Bloom A/S"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google