Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

3rd Nordic Marketing Conference in Helsinki 13 - 15 June 2005.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "3rd Nordic Marketing Conference in Helsinki 13 - 15 June 2005."— Præsentationens transcript:

1 3rd Nordic Marketing Conference in Helsinki 13 - 15 June 2005

2 Welcome to the 3 rd Nordic Marketing Conference All of you And especially our colleagues from Estonia, Latvia and Lithuania

3 1995 First homepages on the internet

4 Developing the Service Ability of our Central Statistical Offices...

5 …a central idea for developing the service ability of the CSOs... “Nõudlik klient on kui kivi merekarbis, see hõõrub, aga lõpuks sünnib ilus pärl” ”Vaativa asiakas on kuin kivi simpukassa, se hiertää, mutta lopputuloksena syntyy kaunis helmi”

6 …a central idea for developing the service ability of the CSOs... "En krævende kunde er som et sandkorn i en muslingeskal: Det føles ikke så rart men resultatet kan blive en smuk perle” "En krävande kund är som ett sandkorn i snäckan. Det känns inte så bra, men resultatet kan bli en vacker pärla"

7 Pearls, pearls pearls... "A demanding customer is like a grain of sand within the mussel. It doesn't feel so good but the result may be a beautiful pearl” Jarmo R. Lehtinen: Forum Aspectum (1999). Gummerus, Jyväskylä, page 15

8 …Finding out and developing new service concepts...

9 3rd Nordic Marketing Conference in Helsinki 13 - 15 June 2005


Download ppt "3rd Nordic Marketing Conference in Helsinki 13 - 15 June 2005."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google