Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afRebecca Kjeldsen Redigeret for ca. et år siden
1
19. Januar 2012 Gentofte Centralbibliotek og
2
Københavns Lufthavne A/S Danmarks største arbejdsplads, med 22.000 medarbejdere 850 – 900 starter og landinger dagligt Mellem 40.000 – 85.000 passagerer pr. dag 2011 rekord med 22.000.000 passagerer 1900 medarbejdere CPH 53 i Passenger Service 40 Green Team
4
CUSS (Common Use Self Service) Fremtidens check in Pax checker selv ind (71%) Bag drop Eksp. tid fra 65 til 34 sec
5
I maj 2008 blev vores værdier, KRAV, defineret på baggrund af en række kulturworkshops og Lederteamets opsamling på dem. Hvad betyder KRAV? Kundefokus Respekt Ansvarlighed Værdiskabende
6
KRAV i Passenger Service Kundefokus I PAX gør vi positivt opmærksom på vores eksistens internt/eksternt I PAX møder vi dig hvor du er Respekt I PAX er gensidig respekt et must I PAX er disciplin et nøgleord Ansvarlighed I PAX behandles alle ens – forskelligt I PAX tager vi ansvar for dig Værdiskabende I PAX ser vi forandringer som nye muligheder I PAX drager vi nytte af hinandens viden og kompetencer
7
Bedre samarbejde Flere muligheder Bedre kommunikation Øget kundetilfredshed
8
Come & See Besøg i anden afdeling for at fremme forståelse for hinandens opgaver Forberedelse
9
Hvad er attraktivt i værtsrollen? Passenger Service! Den gode fornemmelse af at gøre en forskel Adrenalin i blodet ”Puls” Job rotationJob variation Glæde World Class
10
Hvordan løser vi det i skranken? Passagerer ønsker nærhed Arbejd professionelt Tag udfordringen fra toppen Fokuser på den ”eneste” kunde Vurder din tid på minuttet, det er din tid Afgør hvor din tid giver mest værdi Brug få ord og afslut sætningen Al tid på gulvet er til gavn for vores kunder
11
SERVICE EXCELLENCE Smilende Udstråling Venlig Opmærksom Opsøg opgaver Lytter Øjenkontakt Paratviden Positiv autoritet Situationsfornemmelse Vidensdeling Empati
12
From Landlord to Host Vi er her for vores kunder Vi er aktivt opsøgende Vi ser op hele tiden Vi samarbejder Vi gør en forskel Vi er værter!
13
MORGENBRIEFING INFORMATION OMKRING DAGENS AKTIVITETER HERUNDER PASSAGERTAL, BEMANDING, MØDEAKTIVITET OSV. OVERLEVERING DRIFT VÆRTSROLLEN CRUISE TRIVSEL
14
”HIGH FIVE” 5. Super god dag 4. Rigtig god dag 3. Almindelig dag 2. Dårlig dag 1. Rigtig dårlig dag
16
Hvordan løser vi det i skranken? Din rolle Helt eller skurk? Dit budskab
17
?
18
Afklaring af scope Q1 Green Team og sommervikar i PAX Q1 Personlig information floorwalk Q2 Summer Q3 – working working working CPH way to greet a customer – moving into 2013
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.