Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afAgnete Justesen Redigeret for ca. et år siden
1
Kommunikationsnetværk 9. September 2009 / Spejdercenter Holmen
2
Dagsorden 10.30 – 12.00Introduktion Inspiration Interessenter, mågrupper og modtagergrupper 12.00 – 12.30Frokost 12.30 – 16.00Kommunikationsstrategi Ved…
3
Lotte Hansen Direktør GCI Mannov, PA – Public Affairs Erhvervsredaktør Politikken Jersild og Spin Strategisk -politisk presserådgiver i kommunikationsfirmaet Advice Pressechef Forbrugerrådet Pressesekretær Økonomi- og Erhvervsministeriet Pressesekretær By- og Boligministeriet
4
Kommunikationsnetværket
7
…..i 2010 ?
8
Synlighed og udvikling Foreningspris - vind 10.000 kr. - profiler din forening - inspirer andre foreninger - senest 21. oktober - duf.dk/foreningspris
9
Synlighed og udvikling Foreningspris
10
KV 2009 30 kommuner 49.000 unge Primært 16-17-årige 1,9 mio. kr. Synlighed og udvikling Prøvevalg
11
KV 2009 30 kommuner 49.000 unge 1,9 mio. kr.
12
KV 2009 Prøvevalgskoncept Konceptstyring af kommunernes planlægning af prøvevalg ift.: (1) inddragelse af DUFs medlemsorganisationer og de lokale uddannelsessteder, (2) sikringen af autencitet og ikke mindst (3) sikringen af en høj valgdeltagelse, Koncept for prøvevalget er tilsendt alle interesserede kommuner. Se Konceptpapiret på www.duf.dk/valgret
14
Synlighed og udvikling Historier via DUF
17
Interessenter, målgrupper og modtagergrupper - forberedelse til kommunikationsstrategi
18
Kommunikationsstrategi - alt kommunikerer - alt har en modtager - al kommunikation er relationer
19
Kommunikationsstrategi Opgave den næste time 1. identificer din organisations interessenter 2. identificer din organisations modtagergrupper 3. identificer din organisations målgrupper
20
Kommunikationsstrategi 1. identificer din organisations interessenter Metode: tænk i kategorier som medlemmer, markedet, staten, politiske system, civilsamfundet, forskning/uddannelse, internationalt osv.
21
Kommunikationsstrategi InteressenterKategoriFjern/tætMålgruppeModtager
22
Kommunikationsstrategi
24
Modtagergruppe og målgrupper
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.