Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Kampagneaktiviteter September – December 2006 v/Gitte Casparij, Microsoft.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Kampagneaktiviteter September – December 2006 v/Gitte Casparij, Microsoft."— Præsentationens transcript:

1 Kampagneaktiviteter September – December 2006 v/Gitte Casparij, Microsoft

2 Aktivitetsoversigt Annoncering Pressemeddelelse Kundeseminar kampagne

3 Annoncering Børsen og Berlingske Tidende Pressemeddelelse forskellige aktuelle medier

4 Kundeseminar kampagne 14. november - Århus Cinemaxx 15. november - Fisketorvet Cinemaxx TDC Mobil, HP og Microsoft står for det praktiske Partnerne inviterer kunderne Forventer ca. 500 kunder (250 pr.seminar)

5 Konceptet Hvad gør TDC Mobil, HP og Microsoft? Hvad gør UM Partner? Hvad får kunden?

6 TDC Mobil, HP og Microsoft Står for det praktiske –Cinemaxx biograferne, forplejning m.m. –Koordinerer kundetilmeldingerne fra UM partnerne –Registrerer kunderne på seminarerdagene –Cafébord med UM partnernavne skilt Holder præsentationerne i samarbejde med spændende eksterne foredragsholdere Fremstiller kampagnemateriale til UM partner brug

7 Kampagneelementer Færdig trykt kundeinvitation Skabeloner til: –følgebrev til kundeinvitation –Opfølgningsbrev + tilbud Bannere til egen hjemmeside Skabelon til lokalannonce Kunde invitation Brev skabeloner Online bannere Lokal annonce

8 Markedsføring af seminarerne Hjemmesider –www.tdcmobil.dkwww.tdcmobil.dk –www.hp.dkwww.hp.dk –www.microsoft.dkwww.microsoft.dk –www.microsoft.dk/dinvirksomhedwww.microsoft.dk/dinvirksomhed –www.microsoft.dk/eventwww.microsoft.dk/event Nyhedsbreve - kunder

9 Hvad gør UM Partner? Forberedelse Sender kundeinvitationen til egne kundeemner Markedsfører kundeseminarerne - egen hjemmeside, nyhedsbrev, lokalemedier m.m. På seminardagene Er vært for egne inviterede kunder Får et cafébord med firmanavne skilt Deltager med min. 10 kundeemner...gerne flere...og for den kreative partner giv dine kunderne en ekstra oplevelse... udlod fx. biografbilletter blandt dine inviterede kunder...og for den kreative partner giv dine kunderne en ekstra oplevelse... udlod fx. biografbilletter blandt dine inviterede kunder

10 Hvad får kunderne? Invitation fra deres lokale UM partner Møder deres lokale UM partner under hyggelige forhold Tips og tricks med Mobile løsninger Efterfølgende et godt tilbud fra sin lokale UM partner

11 Kampagne betingelser Kun for certificeret UM partner Det er gratis for UM partner at deltage

12 Aktivitetsoversigt September til december 2006 September Primo september Kampagne information Tilmelding til kampagne Oktober 1. oktober Tilmelding til kampagne slut 7. oktober Kampagnemateriale til UM partnere November 14. og 15. november Kundeseminarer Århus / København Efterfølgende tilbud fra UM partner til kunder December 1. – 31. december Opfølgning over for kunderne Feedback til Maria på kampagnen

13 Spørgsmål ?


Download ppt "Kampagneaktiviteter September – December 2006 v/Gitte Casparij, Microsoft."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google