Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afKristian Lauridsen Redigeret for ca. et år siden
1
Netværk, fødevarer og international turisme 1. Fra oplagt ide til praktisk realisering 2. Forskningsdesign og status Professor Henrik Halkier halkier@ihis.aau.dk
2
Henrik Halkier, halkier@ihis.aau.dk Fra oplagt ide til praktisk realisering Fra nærliggende synergier … Turister spiser under alle omstændigheder Madoplevelser øger destinationens tiltrækningskraft Lokal mad har en eksotisk kvalitet Styrker lokal fødevareproduktion direkte/inderekte … til international madoplevelses produktionskæde Regionale madoplevelser skal produceres Regionale madoplevelser skal gøres tilgængelige for turister Regionale madoplevelser skal kommunikeres til turister Regionale madoplevelser skal efterspørges af turister
3
Henrik Halkier, halkier@ihis.aau.dk ANALYTISK RAMME for international madoplevelses produktionskæde F T F F T T RDA DMO INTER/NATIONAL CONTEXT Exchange to be increased
4
Henrik Halkier, halkier@ihis.aau.dk UNDERSØGELSESDESIGN og STATUS North Jutland Fokus på Lokal og/eller kvalitetsmad Købedygtige gæster Sæsonudvidelse Interviews Fødevareproducenter Restauranter mv. Lokale/regionale aktører DMOs fødevarenetværk
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.