Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afGrethe Fischer Redigeret for ca. et år siden
1
Planlægningsmodeller i det ny AMU Et samarbejde mellem Københavns Socialpædagogiske seminarium Københavns Socialpædagogiske seminarium & Social- og Sundhedsskolen Horsens - Fredericia
2
Baggrund for projektet Få almindelige uge kurser Et ønske om fleksibilitet på tid, sted mm Partnerskaber Nye og andre udfordringer i samarbejdet
3
Fleksible afholdelsesformer SplitforløbPraksislæring E- læring eller netbaseret undervisning Åbent værksted På skole / i praksis / hjemme / på nettet
4
Mål med projektet Videreudvikle, tilrettelægge og afvikle fleksible koncepter Modsvar til kravene om pædagogisk og økonomisk bæredygtighed Udarbejdelse af håndbog Uddannelseskoncepterne skal kunne bruges af andre AMU-udbydere Gratis læreruddannelse
5
Fokusområder Samspillet med arbejdssted, udd.sted og deltagernes forventninger Rentabilitet af ”små hold” Integration med øvrige lærings aktiviteter og miljøer hos udbyder og arbejdssted Udvikling af lærernes coach-kvalifikationer Mainstreaming af adm. procedurer
6
Arbejdsgiver: Kvalifikations- og udviklingsbehov, strategi, løsning af problemer, forandringer Deltager: Personlig læring og udvikling Skole ; Fag, viden færdigheder, traditionel undervisning og formidling Uddannelsessamarbejde
7
Udfordringer i projektet At skabe balance mellem behov og uddannelses muligheder At udvikle eksemplariske procedurer for samarbejdet At udvikle enkle modeller for afvikling af fleksible AMU udannelser At gøre ovenstående økonomisk bæredygtigt
8
Resultat Håndbog – Sådan kan man gøre… Manual for afholdelse af fleksible AMU forløb Manual for afholdelse af fleksible AMU forløb Udvikling og afholdelse af efteruddannelse for AMU – undervisere Udvikling og afholdelse af efteruddannelse for AMU – undervisere
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.