Download præsentationen
1
AFSÆTNING A – Schønberg
Ill. 5.4 Eksempel på substitution Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
2
AFSÆTNING A – Schønberg
Ill. 5.5 Eksempel på komplementaritet Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
3
AFSÆTNING A – Schønberg
Ill. 5.6 Princip for beregning af markedsandel Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
4
AFSÆTNING A – Schønberg
Ill. 5.7 Eksempel på beregning af kundeandel Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
5
AFSÆTNING A – Schønberg
Ill. 5.8 Konkurrenceformerne Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
6
AFSÆTNING A – Schønberg
Ill. 5.9 Forskellige grader af præference Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
7
AFSÆTNING A – Schønberg
Ill Porters brancheanalysemodel (5 forces model) Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
8
AFSÆTNING A – Schønberg
Ill Strategiske grupper på petfood-markedet Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
9
AFSÆTNING A – Schønberg
Ill Faser i forbindelse med konkurrentraktion Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
10
AFSÆTNING A – Schønberg
Ill Markedslederens muligheder for at fastholde og udbygge sin position Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
11
AFSÆTNING A – Schønberg
Ill Strategier for markedsudfordreren Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
12
AFSÆTNING A – Schønberg
Ill Strategier for markedsfølgeren Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
13
AFSÆTNING A – Schønberg
Ill Porters konkurrentanalyseskema Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
14
AFSÆTNING A – Schønberg
Ill Eksempel på konkurrentprofil for to hoteller Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
15
AFSÆTNING A – Schønberg
Ill Konkurrentanalyseskema Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.