Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”."— Præsentationens transcript:

1 Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens navn” i Sidefod Department of Science Education Welcome to TOT PhD-supervision Course. Part II Building Stronger Universities 8 th to 11 th of April, 2013 Bagamoyo, Tanzania

2 Tekst starter uden punktopstilling For at få punkt- opstilling på teksten, brug forøg indrykning For at få venstre- stillet tekst uden punktopstilling, brug formindsk indrykning Overskrift her For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens navn” i Sidefod TOT PhD-supervision course 5 th – 9 th of Nov Kunduchi Resort 29 th of Jan – 1 st of Feb 2013 Arusha 8 th April-12 th April 2013 Department of Science Education Phase I: Processes of Supervision Phase II: Designing PhD- supervision Course Interim activities

3 Tekst starter uden punktopstilling For at få punkt- opstilling på teksten, brug forøg indrykning For at få venstre- stillet tekst uden punktopstilling, brug formindsk indrykning Overskrift her For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens navn” i Sidefod Phase I Processes of Supervision The institutional and personal issues of PhD-supervision participants’ experiences with supervision possible outcomes of the PhD study Building a practice of reflective PhD-supervision (supervision styles and feedback use meta-communication and postures different ways to give and receive feedback Using colleagues to improve practice (group supervision) different ways to give and receive feedback Developing a practice for collegial help Institutional aspects, plagiarism the institutional constraints and opportunities SWOT analysis/Feedback sheet on phases for capacity building Using self-efficacy to build confidence Department of Science Education

4 Tekst starter uden punktopstilling For at få punkt- opstilling på teksten, brug forøg indrykning For at få venstre- stillet tekst uden punktopstilling, brug formindsk indrykning Overskrift her For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens navn” i Sidefod Mutual introduction Teachers Jens Dolin, Jan Sølberg, Sofie Kobayashi, Bjørn F. Johannsen. Participants from Kilimanjaro Christian Medical Centre – KCMC National Institute of Medical Research – NIMR Sokoine University of Agriculture – SUA State University of Zanzibar – SUZA University of Dar es Salaam - UDSM Department of Science Education

5 Group formation As most of the course work in this second ToT course is group based, we will spent some time on forming of the groups. The groups should have members from the same institution sharing professionel interests and ambitions (i.e. for the PhD supervision activity/ies). In order to find out what you all have 1) experienced in the interim period and and what you by now 2) envisage to work with after this course, please tell shortly in plenum (1-3 minutes) about these issues.

6 Possible PhD supervision (related) activities Arrange meeting(s) for PhD supervisors at institutionel level Continue to meet with ToT group members and expand activities Establish a PhD supervisor organisation at your organisation Work with forming check lists about relevant aspects of the PhD supervision process (eg. formalities the student should know, establish a template log book, …) Work for establishing some norms for PhD supervision (eg. about working load, …) Imparting skills to PhD students (eg. designing courses or workshops for generic skills necessary for accomplish a succesfull PhD, such as critical thinking, scientific writing..) Design a short training session for PhD supervisors Design a full PhD supervisor course …


Download ppt "Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google