Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afBertha Paulsen Redigeret for ca. et år siden
2
”Eventyret begynder her” v/Henrik Lehmann, 19.11.2012
3
”Destination Fyn skal være kendt nationalt og internationalt for eventyrlige kvalitetsoplevelser og unikke former for kystturisme” Vision for Projekt ”Destination Fyn”
4
Hvorfor Destination Fyn? Vi ønsker at skabe vækst i helårsturismen og oplevelsesøkonomien på Fyn, Langeland og Ærø. Konkrete effekter: Flere overnatninger Øget døgnforbrug Øget beskæftigelse Værditilvækst hos partnere
5
Økonomi: ca. 19 mio. kr. Deltagere: Fyn (undt. Middelfart) 117 partnere (pr. 15.11.) Periode: juni 2012 – ult. 2014 Destination Fyn projektet udvikler turismeproduktet, markedsføring sker gennem VisitFyn samarbejdet Kort om Destination Fyn
6
Projektet i overblik Tematiseret oplevelsesudvikling Nyt service- og modtageapparat Udvikling af en tværgående Destination Management Organisation Øget sammenhængskraft Øget attraktionskraft og gennemslagskraft EVENTYRLIGE OPLEVELSER - Inspireret af H.C. Andersen Tematiserede pakketilbud Udvikling af oplevelsesruter Udvikling af eventyrlige events INDSATSER Destinationsdækkende ambassadørkorps Udvikling af værtskabskultur Koncept for digitaliseret modtageapparat ET ØHAV I VERDENSKLASSE Udvikling af kommercielle tilbud Blå kraftcentre omkring Øhavet Nye oplevelsesmuligheder
8
A case of first movers
11
Forpligtende fællesskab Der skal et markant, forpligtende og langsigtet fællesskab til at styrke den fynske turisme
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.