Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

FOKUSOMRÅDEUDFORDRINGBEDRE SERVICE Service på biblioteket Vi vil gerne se om kunderne synes vi giver en god service. Biblioteket får besøg af ca. 20 mennesker.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "FOKUSOMRÅDEUDFORDRINGBEDRE SERVICE Service på biblioteket Vi vil gerne se om kunderne synes vi giver en god service. Biblioteket får besøg af ca. 20 mennesker."— Præsentationens transcript:

1 FOKUSOMRÅDEUDFORDRINGBEDRE SERVICE Service på biblioteket Vi vil gerne se om kunderne synes vi giver en god service. Biblioteket får besøg af ca. 20 mennesker Disse mennesker skal under- søge hvordan det er med servicen på biblioteket Vi vil få fremlagt resultatet og derefter vil vi sætte ind med små opgaver til personalet. Disse små opgaver skulle gerne gøre at servicen bliver bedre på de punkter hvor undersøgelsen evt. har vist at der er brug for ændringer Møder med Uddannelses Center Holstebro Imellem de 2 målinger og sammen med de små opgaver vil der være møder, hvor UC Holstebro vil medvirke med nogle forskellige emner. Indhold af opgaver: se eksempler nedenfor Besøg igen Derefter får vi besøg at de samme 20 mennesker som skal lave den samme måling igen. Herefter skulle de små opgaver vi har lavet siden sidste måling gerne vise at vores service er blevet bedre. SERVICEKONCEPT : Holstebro Bibliotek Servicetjek lavet i samarbejde med Uddannelses Center Holstebro Netværksgruppe i Region Midtjylland

2 OPGAVER EKSEMPLER UDFORDRINGBEDRE SERVICE Bibliotek Velkomst Hvilket indtryk får man, når man kommer ind på biblioteket. Hvordan bliver man modtaget. FORSLAG TIL UDVIKLING Stemningen Er stemningen ligeværdig, informativ, servicemindet. FORSLAG TIL UDVIKLING Afsked Bliver man sendt ordentlig afsted. FORSLAG TIL UDVIKLING SERVICEKONCEPT : Holstebro Bibliotek Servicetjek lavet i samarbejde med Uddannelses Center Holstebro Netværksgruppe i Region Midtjylland

3 SERVICEKONCEPT : Holstebro Bibliotek Servicetjek lavet i samarbejde med Uddannelses Center Holstebro OPGAVER EKSEMPLER UDFORDRINGBEDRE SERVICE Personligt Forandring Hvad er det forandring gør ved os? Hvorfor reagerer vi anderledes på det nye? SNAK i blandede grupper Kommunikation Hvordan taler jeg med kunderne og kollegaerne? Hvad har betydning for en god og ligeværdig kommunikation? SNAK i blandede grupper Anerkendende tilgang Hvad er den anerkendende tilgang, og hvad betyder det for vores hverdag at bruge denne? SNAK i blandede grupper


Download ppt "FOKUSOMRÅDEUDFORDRINGBEDRE SERVICE Service på biblioteket Vi vil gerne se om kunderne synes vi giver en god service. Biblioteket får besøg af ca. 20 mennesker."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google