Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”."— Præsentationens transcript:

1 Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens navn” i Sidefod Department of Science Education Dias 1 Aligning learning objectives and teaching/learning activities Goal for groupwork: Thursday’s presentation of your draft course Slides by Lene Møller Madsen and Sofie Kobayashi

2 Designing courses backwards STEP 1 What is most important to learn? STEP 2 Select three to five major learning outcomes. Make them operational: Observable, conditioned COMPETENCES Department of Science Education STEP 3 Work backwards. What content is required to obtain these competencies? Which formats supports the different aspects? Dias 2

3 Tekst starter uden punktopstilling For at få punkt- opstilling på teksten, brug forøg indrykning For at få venstre- stillet tekst uden punktopstilling, brug formindsk indrykning Overskrift her For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens navn” i Sidefod Department of Science Education Aligning competence objectives and teaching activities How to align objectives and activities 1.Course objectives: Describe the competence objectives and specify the observable behaviour, condition (what you just did with Jan) 2.Course content: Describe how to achieve the objectives through a teaching/learning activity at the course: What should course participants do to acquire this competence? Dias 3

4 Tekst starter uden punktopstilling For at få punkt- opstilling på teksten, brug forøg indrykning For at få venstre- stillet tekst uden punktopstilling, brug formindsk indrykning Overskrift her For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens navn” i Sidefod Department of Science Education Aligning learning objectives and teaching activities Make a list of different topics you want to include in your PhD supervision course/ training activity Look at the three competence objectives you just made with Jan: ‒ What learning activities would help participants achieve these objectives? Dias 4

5 Tekst starter uden punktopstilling For at få punkt- opstilling på teksten, brug forøg indrykning For at få venstre- stillet tekst uden punktopstilling, brug formindsk indrykning Overskrift her For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens navn” i Sidefod Aligning learning objectives and teaching activities List of different topics you want to include in your supervision course a) b) c) d) e) f) 3 overall learning objectives 1) e.g....relationship... 2) 3) Department of Science Education Dias 5

6 Tekst starter uden punktopstilling For at få punkt- opstilling på teksten, brug forøg indrykning For at få venstre- stillet tekst uden punktopstilling, brug formindsk indrykning Overskrift her For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens navn” i Sidefod Department of Science Education Content of your PhD supervision course Take point of departure in your list of topics your PhD supervision course/activity should include Explain in depth why a particular course topic is important to include in the course in relation to overall competence objectives for the course – write 5 sentences for each topic ending with the topics specific competence objectives Make a Map of all the topics in your PhD supervision course including the competence objectives of each topic and of the course/activity as a whole Dias 6

7 Content of your PhD supervision course Department of Science Education Dias 7 Teaching/ learning activity Specific learning objectives Overall learning objectives Course format ?


Download ppt "Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google