Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Kommunikationsplatform for SAS Danmark

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Kommunikationsplatform for SAS Danmark"— Præsentationens transcript:

1 Kommunikationsplatform for SAS Danmark
2. juni 2008

2 Præmisserne for opgaven

3 Der kæmpes om prispositionen,
ingen fortæller hvad de egentlig står for Kvalitetsbevidste kunder Match mellem kundernes rationelle ønsker og opfattelsen af SAS Stærk emotionel tilknytning hos kunderne Platformen skal hvile på noget sandt Imagekommunikationen skal løftes fri af taktiske fordele og opbakninger Der skal i medievalget skelnes imellem imagekommunikation og taktisk kommunikation SAS skal fortsætte med at højne bevidstheden om værdien af kvalitet på rejsen Mærket skal tilføjes personlighed (igen) Opsummering af de overordnede, strategiske præmisser for kommunikationen. Inden vi dykker ned, hvilken opgave kommunikationen skal løse..

4 = = = Image kommunikation Emotionel 0% af tilknytning konkurrenterne
”særlig følelse” = Image kommunikation 0% af konkurrenterne Rationelle fordele tidseffektiv, service konkurrencedygtige priser etc. = Taktisk kommunikation 10% af konkurrenterne Taktisk opbakning fast track, mobil check-in, 15 min. før etc. = Taktisk opbakning 90% af konkurrenterne

5 Dannelsesrejse (taktisk)

6 Taktisk gevinst Strategisk værdi Image Taktisk budskab
Business og leisure Taktisk gevinst Strategisk værdi Taktisk budskab Business og leisure Tema 1 Tema 2 Tema 3 Tema 4 Tema 5 Tema 6 Taktisk opbakning Business eller leisure


Download ppt "Kommunikationsplatform for SAS Danmark"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google