Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

 ”Svært at følge med på grund af så meget snak” › 54% ”helt enig” eller ”enig” (HHX-undersøgelsen)  Meget uro fra computere, der ikke bruges fagligt.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: " ”Svært at følge med på grund af så meget snak” › 54% ”helt enig” eller ”enig” (HHX-undersøgelsen)  Meget uro fra computere, der ikke bruges fagligt."— Præsentationens transcript:

1

2  ”Svært at følge med på grund af så meget snak” › 54% ”helt enig” eller ”enig” (HHX-undersøgelsen)  Meget uro fra computere, der ikke bruges fagligt › 59% ”helt enig” eller ”enig” (HHx-undersøgelsen)  Der er arbejdsro i undervisningen › 53% ”helt enig” eller ”enig” (Aspekt, HHX, netværk B, 2009) › 39% ”helt enig” eller ”enig” (Aspekt, HG, netværk B, 2009)

3 Netværk B EsbjergHorsens Skanderborg- Odder VejleGrindstedRibe

4  Møde 26/1 2010 (kontaktpersoner) › Aftale om projekt ”uro i klassen”  Hvad er uro?  Hvornår er der uro?  Hvad skyldes uro?  Hvilken betydning har den bærbare?

5  Møde 25/1 2010 (kontaktpersoner) › Aftale om rammerne › Arbejdsgruppe, metode, tidsplan  Præmis: › Den bærbare er nødvendig › Uro kan være et signal › Flere regler er ikke midlet  Mål: › Kvalificere debatten › Lære gode tricks fra hinanden

6  10/3 (arbejdsgruppe) › Enighed om spørgerammen › Aftaler om fokusgruppeinterviews › Udveksling af erfaringer, materiale  15/4 (arbejdsgruppe) › Diskussion af resultater af interviews › Plan for det videre arbejde  Uv-forløb, indsats, materiale,  Vidensdeling!

7  ”der bliver uro når der er stilstand”  ”lærerne skal styre, men ikke lave forbud”  ”Mere aktivitet”  ”Lærerne snakker alt for meget”  ”Læreren tysser hele tiden, men det hjælper ikke”  ”det er typen af lærer der afgør hvad der er brug for”


Download ppt " ”Svært at følge med på grund af så meget snak” › 54% ”helt enig” eller ”enig” (HHX-undersøgelsen)  Meget uro fra computere, der ikke bruges fagligt."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google