Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

5 min. abs 30 sek. hver. 1. Op og samle Ligge fladt Op og omfavne benene Ned igen.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "5 min. abs 30 sek. hver. 1. Op og samle Ligge fladt Op og omfavne benene Ned igen."— Præsentationens transcript:

1 5 min. abs 30 sek. hver

2 1. Op og samle Ligge fladt Op og omfavne benene Ned igen

3 2. Normal ‘crunch’ Benene op i enten 90 grader - eller med fødderne i gulvet Start fra fladt og løft overkroppen så langt op som muligt, og ned igen

4 3. Saksebevægelse Lav saksebevægelser med benene, mens du ligger fladt med overkroppen

5 5. Sidebøjning, venstre Lig på højre side Bøj benene lidt Løft overkroppen, med hænderne bag hovedet

6 6. Sidebøjning, højre Lig på venstre side, og gentag trin 5

7 4. Hæve-sænke ben Lad overkroppen blive i gulvet Hæv benene, samlet så langt op som muligt, og sænk dem langsomt igen Gentag

8 7. Kryds-crunch, højre Bøj benene, lad højre fod blive i gulvet Læg venstre fod henover højre knæ Hænderne under hovedet Løft overkroppen venstre og rør venstre knæ med højre albue – ned igen

9 8. Kryds-crunch, venstre Bøj benene, lad venstre fod blive i gulvet Læg højre fod henover venstre knæ Hænderne under hovedet Løft overkroppen højre og rør højre knæ med venstre albue – ned igen

10 9. Gynge/Vippe Lig på ryggen og hæv arme og ben en smule, så kroppen former en bue Sæt en gynge-/vippebevægelse i gang med kroppen, og hold den

11 10. Planken Vend dig om Hvil på underarmene, med skulderbreddes afstand mellem albuerne Tæerne i gulvet Hold kroppen lige Kig op hvis du kan

12 HUSK AT TRÆKKE VEJRET DU ER FÆRDIG! ;-) HVORDAN FØLES DET?


Download ppt "5 min. abs 30 sek. hver. 1. Op og samle Ligge fladt Op og omfavne benene Ned igen."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google