Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afArne Kronborg Redigeret for ca. et år siden
1
METAL 2006 samt fremtidige METAL-messer
2
Afvikling af næste METAL-messe i år 2006, herefter DVF: Hvert 4. år – Næste gang: År 2010 Termin: Efterår ”Punkt 1”
3
Elektronisk præregistrering af besøgende via nettet - Stilling, navn, firmanavn, adresse og beskæftigelse Udvidet afkrydsning: - e-mail adresse - Firmatype (producent, underleverandør m.v.) / produkter - Antal ansatte - Deltagelse i beslutninger om køb - Produkter/produktgrupper af speciel interesse Fordele ved at lade sig præregistrere: - Gratis adgang, kombineret med yderligere VIP-fordele - VIP-indgang -./. kø Elektronisk registrering af besøgende Daglig liste over besøgende firmaer på messen Skema over de præregistrerede besøgendes demografi efter messen ”Punkt 2”
4
Indførelse af entréafgift på adgangskort Gratis entré ved præregistrering Gratis entré ved forevisning af invitation fra udstiller og registrering Skoler opfordres til at præregistrere NB ! Vigtigt markedsføringsmæssigt virkemiddel, at udstillere udsender adgangskort til kunder/potentielle kunder!! Jo flere adgangskort fra førende udbydere, desto større incitament for at besøge messen. 70% af de besøgende angiver i besøgeranalyse, at de bliver informeret om messen via udstillernes invitationer (60% via fagblade) ”Punkt 4”
5
Udstilling på METAL-messen forbeholdes messens primære produktgrupper: - Værktøjsmaskiner til spåntagning og pladebearbejdning - Skærende værktøjer - Håndværktøj - Svejsemaskiner, skæremaskiner m.v. - Maskiner og udstyr til jernindustriel efter- og overfladebehandling - Industriel automation - Trykluftudstyr - Værkstedsindretning - Beskyttelses- og miljøudstyr ”Punkt 3”
6
Maskiner og skærende værktøjer i Hal A ”Punkt 8”
7
METAL-messen afholdes på hverdage Aftenåbent en dag til kl. 20.00 - understøttet af aktiviteter ”Punkt 5”
8
Event(s) målrettet mod at fastholde kunderne længere tid på messen Eksempler: I tilknytning til messens lukning: • VIP-arrangement for udvalgte kunder (underholdning/bespisning/kundepleje) Om eftermiddagen på messen: Aktiviteter ”på gulvet”: • Banebrydende ny teknologi, foredrag/guru • Interview med førende virksomhedsledere (nationale/internationale) Ved aftenåbent: • VIP-arrangement for indkøbere inviteret af maskinudbydere: Præsentation af nye maskiner på standene, efterfulgt af lidt til mave og gane ”Punkt 6”
9
Yderligere kvantumsrabat for store stande ”Punkt 7”
10
Ny aftale for METAL ”Punkt 7 og 10”
11
Regnskabsindsigt for messeudvalg ”Punkt 9”
12
Aktiviteter rettet mod industriens fagfolk
13
Yderligere tiltag over for industriens fagfolk - jeres kunder! VIP-arrangement for udvalgte kunder: • Underholdning/bespisning/kundepleje Aktiviteter ”på gulvet”: • Banebrydende ny teknologi, foredrag/guru • Interview med førende virksomhedsledere (nationale/internationale) • Seminar om trend og udvikling inden for metalbearbejdning (international foredragsholder)
14
Yderligere tiltag over for industriens fagfolk - jeres kunder! (2) VIP-arrangement for indkøbere inviteret af maskinudbydere (aftenåbent): • Præsentation af nye maskiner på standene, efterfulgt af lidt til mave og gane Temaområde: • ”Noget for drengene” • Innovation – præsentation af spændende, danske industriprojekter ”Metal is cool” • Indsats over for de unge / præsentation af branchen / højteknologi / Ikke ”sorte hænder” / Introduktion efterfulgt af guidet rundtur hos udstillere efter aftale
15
Transport - Messetog - Fælles transport (tog/bus) for udvalgte grupper Fredericia Messecenter – kun 2 timer væk for de fleste!
16
Direkte dialog med førende industrivirksomheder
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.