Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afBirgit Skaarup Redigeret for ca. et år siden
1
Danskernes egen historie Rapporteringsmøde 1. Februar 2006
Markedsafdækning Danskernes egen historie Rapporteringsmøde 1. Februar 2006
2
Metode & datagrundlag Danmark:
Online interview på Zaperas Danmarkspanel Aldersgruppen år 1509 gennemførte interview Interviewperiode januar 2006
3
Danskernes egen historie Markedskort - Købere
Ambassadør-købere: 10% Købere: 14% 69% af køberne vil anbefale andre at købe Loyale købere: 4% Potentielle købere: 73% Ikke-købere: 86% Uinteresserede: 13% Kender: 71% Kender ikke: 29%
4
Danskernes egen historie Markedskort - Ejere
Ambassadør-ejere: 8% Loyale ejere: 2% 76% af ejerne vil anbefale andre at købe Ikke-ejere: 89% Kender: 71% Kender ikke: 29%
5
Samlet kendskab 71%
6
66% af samtlige adspurgte er interesseret i at købe en eksisterende titel inden for det næste år
Tilsyneladende er der et uudnyttet potentiale i de tematiske udgivelser
8
Især blandt ejere (68%) Især blandt købere (43%)
9
Især blandt købere (42%) Især blandt: Købere (38%) Ejere (30%)
10
Zapera.com A/S info@zapera.com www.zapera.com Zapera Sweden AB
Vasagatan 46 SE Stockholm Sweden Telefon: Fax: Zapera.com A/S Ryesgade 3., 1. DK-2200 København N Denmark Telefon: Fax: Zapera.com A/S Agtrupvej 51A, 1. DK-6000 Kolding Denmark Telefon:
Lignende præsentationer
© 2023 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.