Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afLene Thorsen Redigeret for ca. et år siden
1
DIGITAL DESIGN OG KOMMUNIKATION Åbent hus, 31/10-2006
En note > Mød en kandidat > Filosofien bag DDK > Jobprofiler > Det faglige indhold > Link til grunduddannelse
2
FILOSOFIEN BAG DDK Digitale medier: Teori, koncept og realisering
DDK-studerende lærer at Forstå og analysere brugeres behov Udvikle innovative og realistiske løsninger Begå sig i tværfaglige teams DIGITAL DESIGN OG KOMMUNIKATION ÅBENT HUS 31/
3
JOBPROFILER Hvad arbejder kandidater med?
For eksempel: 39% af alle arbejder med Kommunikation, webredaktion mm. DIGITAL DESIGN OG KOMMUNIKATION ÅBENT HUS 31/
4
SPECIALISERINGSMODUL 2/2 SPECIALI-SERINGS-MODUL 1/2
FAGLIGT SPECIALE 4. semester 3. semester OBL. MOD. 4 Kommunikationsstra-tegier indenfor IT SPECIALISERINGSMODUL 2/2 VALGFRIT MODUL 2. semester OBLIGATORISK MODUL 3 Multimedieapplikationer SPECIALI-SERINGS-MODUL 1/2 VALGFRIT MODUL OBLIGATORISK MODUL 1 Design af interaktive produkter OBLIGATORISK MODUL 2 Digitale medier i teori og praksis 1. semester DIGITAL DESIGN OG KOMMUNIKATION ÅBENT HUS 31/
5
FAGLIGT EKSEMPLER PÅ DDK-KURSER Interaktionsdesign og etnografi
Multimedieproduktion på internet Digitale medier: Formidling og design Grundlæggende grafisk design Usability Digital kultur: Blog-kommunikation Målgruppeanalyse Digital retorik Konceptudvikling af multimedieproduktioner DIGITAL DESIGN OG KOMMUNIKATION ÅBENT HUS 31/
6
LINK TIL GRUNDUDD. Bygger ovenpå grunduddannelsen
Indhold: Litteratur og teori Metode: Gruppearbejdserfaring, videnskabsteori og generel akademisk arbejdsform DIGITAL DESIGN OG KOMMUNIKATION ÅBENT HUS 31/
7
TAK FOR OPMÆRKSOMHEDEN.
Spørgsmål? Her, eller: DDK-boden udenfor DDKs website DIGITAL DESIGN OG KOMMUNIKATION ÅBENT HUS 31/
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.