Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

På toppen af krisen og klar til fremtiden DI Hovedstaden Erhvervstræf 19. marts 2009.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "På toppen af krisen og klar til fremtiden DI Hovedstaden Erhvervstræf 19. marts 2009."— Præsentationens transcript:

1 På toppen af krisen og klar til fremtiden DI Hovedstaden Erhvervstræf 19. marts 2009

2 Strategi Klare økonomiske mål: •Omsætning: 2 mia. dkk •EBIT % ≥ 10 Prioritering af markeder, produkter og mærker 5 Temaer: •Forbrugerindsigt •Innovation •Effektiv Supply Chain •Partnerskaber •Samarbejde og personlig udvikling Vi tror på værdiskabelse gennem: •forandring •forenkling •åbenhed •ansvarlig opførsel Vi har stærke ressourcer og kompetencer, som giver os mod på fremtiden…

3 Chokolade i verdensklasse

4 Travel retail Ermann, Malaysia

5 Travel retail China Duty Free

6 Sukkerfrit slik

7 Must Win Battles og initiativer 2009 Vi skal sælge mere gennem…Vi skal øge indtjeningen gennem…Vi skal producere billigere gennem… •skarp eksekvering i butik fokus på afsætningskanaler i vækst bedre kampagnestyring tryk på kommunikation og forbrugerfokus •udnytte nye kompetencer •reduktion af unødvendig kompleksitet "margin mix management” "value engineering" "develop to cost" •reduktion af spild •indkøbsoptimering •produktsynergier på tværs af markeder •samarbejde, læring og respekt på tværs bedre prioritering og aktive fravalg klare mandater i organisationen brugen af ad-hoc task forces bedre kommunikation mellem ledelsesniveauerne Vi skal herudover sikre... Færre, større, bedre ….

8

9 På toppen af krisen og klar til fremtiden DI Hovedstaden Erhvervstræf 19. marts 2009


Download ppt "På toppen af krisen og klar til fremtiden DI Hovedstaden Erhvervstræf 19. marts 2009."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google