Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Læserundersøgelse Dec. 2009 – jan. 2010 Dansk Sygeplejeråd, Kreds Midtjyllands medlemsmagasin DSR midt.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Læserundersøgelse Dec. 2009 – jan. 2010 Dansk Sygeplejeråd, Kreds Midtjyllands medlemsmagasin DSR midt."— Præsentationens transcript:

1 Læserundersøgelse Dec. 2009 – jan. 2010 Dansk Sygeplejeråd, Kreds Midtjyllands medlemsmagasin DSR midt

2 Om undersøgelsen • Foretaget som elektronisk læserundersøgelse på kredsens hjemmeside fra medio dec. 2009 til 25. jan 2010. • 173 besvarede undersøgelsen - heraf 10 mænd • I 2007 deltog 80 medlemmer i undersøgelse med ønsker til magasinets indhold og form

3 Aldersfordeling

4 Ansættelse

5 Kommunikative målsætninger med DSR midt Informere, inspirere, videndele og debattere: • Opbygge og udbrede Kreds Midtjyllands identitet • Bygge bro mellem kredsen og medlemmerne – samt indbyrdes mellem medlemmerne • Fagpolitisk og faglig information af lokal karakter • Medlemmernes magasin

6 Læser du DSR midt?

7 Hvad læser du først?

8 Hvad synes du bedst om i magasinet?

9 Hvor OVERSKUELIG finder du DSR midt? 5 = meget / 1 = slet ikke

10 Hvor INSPIRERENDE finder du DSR midt? 5 = meget / 1 = slet ikke

11 Hvor AKTUEL finder du DSR midt? 5 = meget / 1 = slet ikke

12 Hvor FORSTÅELIG finder du DSR midt? 5 = meget / 1 = slet ikke

13 Hvor RELEVANT finder du DSR midt? 5 = meget / 1 = slet ikke

14 Hvad bruger du DSR midt til?

15 Hvad vil vi bruge undersøgelsen til? • Fortsat konsolidere konceptet – de kommunikative målsætninger holder • Være særligt opmærksomme på, hvordan vi kan få flere unge og også kritiske/’negative’ medlemmer som læsere • Fra undersøgelsens åbne kommentarfelter en del idéer til emner og interview vi vil gå videre med


Download ppt "Læserundersøgelse Dec. 2009 – jan. 2010 Dansk Sygeplejeråd, Kreds Midtjyllands medlemsmagasin DSR midt."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google