Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afCarl Henriksen Redigeret for ca. et år siden
1
VTU 2010 | Virksomhedstilfredshedsundersøgelse Københavns Tekniske Skole Inspektørområde - Tæbyvej Svarprocent: 23% (64 besvarelser ud af 274 mulige)
2
Modellen [2] Information, form og indhold Eleven/Lærlingen på skolen Almene fag Eleven/Lærlingen på arbejdspladsen Image TilfredshedLoyalitet IndsatsområderResultatområder
3
Tilfredshed [3]
4
Loyalitet [4]
5
Segmentering af virksomhederne [5] Lav LOYALITET Høj LavTILFREDSHEDHøj AMBASSADØR ER KERNEVIRKSOMHEDER TROFASTE VIRKSOMHEDE R TROLØSE VIRKSOMHEDER PÅ-VEJ-VÆK- VIRKSOMHEDE R 11 244 3 22
6
Segmentering af virksomhederne [6]
7
Tilfredsheds- og Loyalitetskort [7]
8
Hvordan skaber du større Tilfredshed og Loyalitet? [8] LavEFFEKT AF EN FORBEDRINGHøj Lav VURDERING Høj TILPAS VEDLIGEHOLD OBSERVER PRIORITER
9
Vurdering af overordnede områder (Indsatsområder) [9]
10
Effekt på Tilfredshed og Loyalitet [10]
11
Overordnet prioriteringskort [11]
12
Information, form og indhold [12]
13
Information, form og indhold [13]
14
Information, form og indhold [14]
15
Eleven/Lærlingen på skolen [15]
16
Almene fag [16]
17
Almene fag [17]
18
Eleven/Lærlingen på arbejdspladsen [18]
19
Eleven/Lærlingen på arbejdspladsen [19]
20
Eleven/Lærlingen på arbejdspladsen [20]
21
Image [21]
22
Image [22]
23
Image [23]
24
Specialtema 1: Rekruttering [24]
25
Specialtema 1: Rekruttering [25]
26
Specialtema 2: Skolens hjemmeside Har du inden for det seneste år været inde på skolens hjemmeside? [26]
27
Specialtema 2: Skolens hjemmeside [27]
28
Skolespecifikke spørgsmål Har du kendskab til Københavns Tekniske Skole's efteruddannelsestilbud? [28]
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.