Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Nordisk Microfiber Produkt & Service koncept

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Nordisk Microfiber Produkt & Service koncept"— Præsentationens transcript:

1 Nordisk Microfiber Produkt & Service koncept

2 NMF Profil 1998 – Blev Nordisk Microfiber stiftet af Helge Sejten, som den gang kun servicerede og solgte NMF produkter til én forhandler I Danmark. – Kun salg til én udvalgt grossist I Danmark – Opbygning af et større forhandlernet i Danmark – Udvider vores produktion fra 2 fabrikker til 4 i Asien. April – Generationsskift, Rune Sejten overtager virksomheden OKT – Massiv investeringer i det danske markedet, både produkt og markedsføringsmæssigt FEB - Nordisk Microfiber skifter navn til Nordisk Microfiber Danmark Aps 2013 – April - Lancering af 5 nye produkter samt opdatering af eksisterende produkt portfølje 2013 Ultimo – Opstart af eksportmarked i Sverige

3 Værdiskabelse for forhandler
Komplet produktprogram af kvalitetsprodukter, samt prisorienteret produkter – Basis og Primum serie. Simplet og let system at anvende og vedligeholde. Uddannelse I microfiber generelt, samt anvendelse, metoder og vedligeholdelse, for optimal udnyttelse af produkterne. Rådgivning og træning hos slutbrugeren, for korrekt anvendelse og vedligeholdelses af produkterne. Fuld support. Højt dækningsbidrag for Jer som forhandler, I forhold til konkurrende produkter. 4-8 markup

4 Komplet kategoriløsning
6 Kategorier NMF Micorofiberklude i 4 kvaliteter samt 3 størrelser til alle overflader og behov NMF Microfibermopper i 2 hele programkvaliteter (Basis samt Clean Plus sortiment) samt 5 størrelser til alle overflader og behov NMF rengøringsskafter I 2 kvaliteter (alu. & glasfiber) samt alle størrelser fra 70 til 180 cm – 4 forskellige typer NMF fremfører til Velcro og lomme systemer – 6 forskellige størrelser og typer. NMF Privat Labels program - projekt løsninger på over 100 prototype Diverse tilbehør, så som vaskenet, velcrolister, skumgreb m.v.

5 Dokumentation Dokumentationen på vores produkter er meget vigtig for os og ikke mindst vores kunder. Vi har udarbejdet anvendelses dokumenter for alle NMF mopper, således at vi sikre en korrekt anvendelse af mopperne. Dokumentation omkring vedligeholdelsesprogram af NMF microfibermopper og klude er ligeledes tilgængelig. Alle produkter er gennemtestes af professionelt rengøringspersonale, igennem en længere periode, før vi producer dem til NMF produktportfølje. NMF produkter indeholder ikke stoffer som fremgår på “REACHE kandidat listen”, fra EU. Alle produkter er fremstillet med hensyn til miljøet (ISO 14001). Ligeledes inderholder ingen af vores produkter parfume og de fleste af produkterne er skånsomt indfarvet med mintfarver (ikke farveægte) da vi ved at indfarvningen er meget miljøbelastende. Desuden anbefaler “Branchearbejdsmiljørådet for service og tjenesteydelse”, brug af NMF rengøringssystem for korrekt ergonomi og høj rengøringsevne. (http://www.bar-service.dk/Default.aspx?ID=7111)

6 Teknologi og innovation
Teknologien og vores knowhow er sammensat af flere forskellige parameter. Mere end 15 års viden og erfaring indenfor udvikling af microfiber og rengøringssystemer. Produkterne bliver altid gennemtestet og kontrolleret af vores tekstilingeniør samt i brug over en længere periode af vores testgruppe – eftersom vi kun laver produkter som er beregnet til professionelt brug. Alene i 2013 har vi lanceret 5 nye produkter til det danske markedet, samt opdateret det eksisterende produktprogram med masser af til rettelser; herunder farvekodning, stærkere velcro bagsider af vores mopper, samt helt nye labels til alle produkter som tilsvarer omverdens krav, med hensyn til mærkning af produkterne.

7 Service Koncept Træning af alle sælger i microfiberns egenskaber samt NMF produkter og systemer. Uddannelse af rengøringspersonalet, således at de er velinformeret om hvordan de opnår den fulde effekt af systemet, herunder korrekt kemi dosering, ergonomi og produktanvendelse. Sambesøg og demoer sammen med Jeres konsulenter, for at styrke samarbejdet og bidrage med korrekt rådgivning overfor kunden. 24 timers levering af alle ordre. Bistår ved udbud med arbejdes ark samt vareprøver.

8 Hvorfor forhandle NMF produkter?
Ikke ”låst” til et komplet system med hensyn til skafter & rengøringsvogn Kostbesparelse pga. den lange levetid på produkterne og reduceret kemi/vand forbrug Hånd i hånd med brugeren: Komplet servicepakke (uddannelse i brug og metoder) Produktudvikling med fokus på 4 nøgle områder: Rengøringsevnen - kvaliteten - friktion og ergonomi Opfylder alle standarter for korrekt ergonomi til professionel brug (DK/EU krav) Højt DB 4-8 markup – “Value for Money” Produkter Specialister indenfor vores nichen, mere end 15 års erfaring Reklamations rate 2012: 0 % Under konstant udvikling af nye og eksisterende produkter Unikt Privat labels program Hurtig og pålidelig levering – 24 timers levering Håndtering af store ordre fra dag til dag – høj lagerbeholdning

9 Udpluk af NMF forhandler

10 Simple handelsbetingelser
Styrker samarbejdet Vi er af den overbevisning at simple handelsbetingelser fremmer et godt og langvariet samarbejde for begge parter – derfor er vores handelsbetingelser simplet sammensat. 30 dags kredit fra faktura dato. Alle ordre leveres I løbet af 24 timer. Order modtaget før kl. 15:00 leveres næste formiddag. Alle ordre levers fragtfrit og uden ekspeditions omk. eller andre gebyr. Høj kickback-ordning fra 5-10 % - på den måde tilgodeser vi alle vores kunder

11 Kontakt Lager: Nordisk Microfiber C.F. Tietgens Boulevard 19 DK-5220 Odense SØ Danmark Kontor: Nordisk Microfiber Agerhatten 27A 5220 Odense SØ Danmark Tlf Web:


Download ppt "Nordisk Microfiber Produkt & Service koncept"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google