Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

MIDTJYSK JULECUP 2011 Internationale håndboldstæve 27. – 30. December 2011 Deltagere: Alle rækker fra U10 til U18 Hovedsponsor: Den Jyske Sparekasse, Bording.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "MIDTJYSK JULECUP 2011 Internationale håndboldstæve 27. – 30. December 2011 Deltagere: Alle rækker fra U10 til U18 Hovedsponsor: Den Jyske Sparekasse, Bording."— Præsentationens transcript:

1 MIDTJYSK JULECUP 2011 Internationale håndboldstæve 27. – 30. December 2011 Deltagere: Alle rækker fra U10 til U18 Hovedsponsor: Den Jyske Sparekasse, Bording www.julecup.dk SENESTE BETALING AF DELTAGERKORT D. 15.11.11 Læs mere om rabatter og præmier på julecup.dk 38. SÆSON NYT: Vi tilbyder nu sms service – få dit favoritholds resultater på sms – se mere på julecup.dk

2 MIDTJYSK JULECUP 2011 Så er Midtjysk Julecup for 39. gang klar til at give jer en uforglemmelig håndboldoplevelse mellem jul og nytår - med et håndboldprogram på et højt sportsligt niveau, samt et flot underholdningsprogram. 250 hjælpere står atter på spring for at sikre jer de bedst mulige rammer omkring stævnet. et topstævne, både på og uden for banen! Vi er stolte over for 39. gang, at kunne byde jer hjertelig velkommen til Midtjysk Julecup. Igen i år gentager vi sidste års succesen med 2 badelande, 2 ”landskampe” samt det sædvanlige fælles arrangement i Hyldgårdshallerne for både små, store og lederne. Midtjysk Julecup var i 2010 blandt de mest besøgte julestævner, med 2.000 deltagere fra flere forskellige nationer. Alle rækker fra U10 til U18 kan deltage. Som I kan se i denne indbydelse, har vi særdeles konkurrencedygtige priser og yder endda specielle mængderabatter til de klubber, der deltager med flere hold. Samtidig omfatter prisen fuld forplejning, gratis deltagelse i alle aktiviteter, adgang til to badelande og bustransport. Turneringen begynder den 27. dec. (ca. kl. 17.00) for nogle deltagere, og den 28. dec. (ca. kl. 8.00) for resten af deltagerne. Kampene foregår i 13 haller i blandt andet Bording, Ikast og Herning (Holing). Alle haller er placeret indenfor ca. 30 km fra indkvarteringsstederne. Afslutningen foregår den 30. dec. (slut ca. 15.00) hvor ca. 2000 deltagere danner en festlig ramme om hele finalearrangementet i Sportscenter Ikast. Igen samler vi primært de 4 yngste rækker (U10 & 12) i Sportscenter Herning (5 baner). Centeret bliver fyldt med mere end 500 aktive, der har mulighed for at tage en tur i svømmebadet (gå-afstand fra hallen) Vi glæder os til at se jer til nogle farverige og festlige dage med håndbold som samlingspunkt! Med sportslige hilsener Bording KFUM og Midtjysk Julecup TRANSPORT & INDKVARTERING Indkvarteringen finder sted i klasseværelser, hvor deltagerne skal medbringe sovepose og underlag. Ved tilmelding kan I give udtryk for jeres ønsker m.h.t. indkvarteringssted, og vi vil så vidt det er muligt tage hensyn til det ønskede. Som sidste år vil aftensmaden være samlet i Hyldgårdshallen på Hyldgårdsskolen - Morgenmaden vil fortsat serveres på indkvarteringsstederne. Transporten til og fra Midtjysk Julecup klarer I selv. Under stævnet kan I bruge jeres egen transport eller Julecup busserne. Julecup busserne kører i fast rutefart hele dagen således, at der er mulighed for at komme i badelande og evt. følge andre holds kampe. Transporten fra samtlige indkvarteringssteder til alle spillestederne vil igen blive optimeret, så unødig ventetid minimeres. Se den nye busplan på vores hjemmeside. DELTAGERKORT 479,- Indkvartering og overnatning d. 27.- 30.dec. 6 måltider – morgenmad d. 28., 29.& 30. dec. samt aftensmad d. 27., 28 samt 29. dec. Turneringen starter d. 27. dec. ca. kl. 17:00. Bustransport under stævnet. Gratis Badelande. D. 27.: Swim Centre by night D. 28.:Landskampe med udvalgte spillere fra U16-rækkerne. D. 29.: ”Event Night” med ledertræf, diskotek, samt hoppeland m. gøgler underholdning. Kort u/indkvartering kr. 249,- Bustransport under stævnet. Gratis badelande. D. 27.: Swim Centre by night D. 28.:Landskampe med udvalgte spillere fra U16-rækkerne. D. 29.: ”Event Night” med ledertræf, diskotek, samt hoppeland m. gøgler underholdning. Holdgebyr: kr. 999,- OBS – som noget nyt er frokost IKKE med i deltagerprisen, men skal bestilles separat!!! Der er ligeledes mulighed for at bestille ”Hjemrejse sandwich”. Bestilling af frokost poser & ”hjemrejse sandwich” foregår på vores hjemmeside – samme sted som tilmelding – priserne er: Frokostposer: Til 12 personer x 3 dage (28., 29., 30. dec.): 720,- Rejsehjem sandwich: Pr person (30. dec.): 15,- Læs mere om indholdet af madpakkeposerne på julecup.dk TURNERING Spilletid: 1x27 min for U10 til U18 i indledende, mellemrunde & semifinalekampe 2x30 min for U10 til U18 i Finalerne Minimum 6 kampe per hold

3 UNDERHOLDNING Træfpunktet for trænere/ledere er ledertræffet. Her finder du afslapning med musik og lidt godt til ganen. Gratis badelande i Ikast og Herning er åbent for alle deltagere under hele stævnet. Den 27. December: “Swim Centre by Night” I år vil der i Ikast Svømmecenter blive arrangeret ”Swim Centre by Night”, hvor der vil være en god stemning, snackbar og god musik. Ta’ en dukkert i de festlige omgivelser. Denne aften vil festen vare indtil kl. 21.30 med efterfølgende busafgang – Så kom og vær med til at gøre denne ”Swim Evening” til noget specielt!!! Den 28. december: Landskampe med underholdning Efter sidste års succes byder denne aften igen på to landskampe. To landskampe mellem udvalgte hold fra de forskellige nationer. Vi udvælger spillerne til landsholdene blandt alle julecup- deltagere i U16-rækken. Den 29. december: Hoppeland med Gøglere, Diskotek og Ledertræf. Hyldgårdskole hallerne danner rammen om 3 parallelle arrangementer. Én for de yngste spillere. Én for de ældre spillere, samt én for lederne. En festlig og social oplevelse langt ud over det sædvanlige!!! Den 30. december: Stort Finalestævne Der er lagt op til et brag af et finale stævne. Vi vil igen i år samle alle finaler i det store sportscenter i Ikast – Ikast Brande Arena - og på den måde få de mest professionelle rammer om finalerne. KALENDER 1. august Åben for tilmelding 15. oktober:Senest tilmelding af hold og deltagere. Senest betaling af holdgebyr, samt depositum. (Holdgebyr er kr. 999,- - Depositum kr. 500,- per hold, dog maks. Kr. 2500,-) 1. november:Senest accept på tilmelding vil blive tilsendt klubberne. 10. november:Såfremt hold melder afbud senere end 10. november tilbagebetales holdgebyr ikke. 15. november:Senest betaling af deltagerkort (479,- for deltagerkort med indkvartering & 249,- for kort U/ indkvartering) Senest bestilling/betaling af frokostposer samt hjemrejse sandwich. (720.- for frokostposer til 12 personer alle 3 dage – Hjemrejse sandwich er 15,- per person. 1. december: Såfremt holde melder afbud senere end 1. dec. opkræves et frameldingsgebyr på 195,- per deltager 10. december:Program og busplan for Midtjysk Julecup samt indkvarteringssted, vil blive sendt til klubberne. Vil også være tilgængelig via vores hjemmeside. 15. december: Såfremt der meldes afbud senere end 15. dec. Tilbagebetales hverken holdgebyr eller deltagergebyr. Indbetaling af holdgebyr og deltagerkort: Midtjysk Julecup bank konto: Reg.nr. 9631Konto nr. 063 0015219 OBS! Alle omkostninger inkl. modtagerbankens betales af afsender.


Download ppt "MIDTJYSK JULECUP 2011 Internationale håndboldstæve 27. – 30. December 2011 Deltagere: Alle rækker fra U10 til U18 Hovedsponsor: Den Jyske Sparekasse, Bording."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google