Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”."— Præsentationens transcript:

1 Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens navn” i Sidefod Assessment and feedback

2 Supervisor’s toolbox Enhedens navn Sted og datoDias 2 Approaches / styles Meta-communication Perspectives Caps Themes and progression Feedback and Assessment

3 Formative and summative Classic typeFunctionPerspective SummativeExams Document achievement Certify Enable ranking Provide final feedback Past (effect and impact) FormativeSupervision Class room assessment Support learning Provide ongoing feedback Present (development and processes)

4 Tekst starter uden punktopstilling For at få punkt- opstilling på teksten, brug forøg indrykning For at få venstre- stillet tekst uden punktopstilling, brug formindsk indrykning Overskrift her For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens navn” i Sidefod Department of Science Education The Backwash-effect 03 567 8 9131110 00 5 6 7 8 9 10 11 13 00 IV approx. 0% III approx. 30% I approx. 25% II approx. 45% Exam End test

5 Tekst starter uden punktopstilling For at få punkt- opstilling på teksten, brug forøg indrykning For at få venstre- stillet tekst uden punktopstilling, brug formindsk indrykning Overskrift her For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens navn” i Sidefod Non-evaluative feedback Say back Interpretation of the readers mind Believing and doubting Source: Elbow and Belanoff (1989): Sharing and Responding. New York, Random. Department of Science Education 25 June 2012

6 Tekst starter uden punktopstilling For at få punkt- opstilling på teksten, brug forøg indrykning For at få venstre- stillet tekst uden punktopstilling, brug formindsk indrykning Overskrift her For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens navn” i Sidefod Good feedback practice 1. helps clarify what good performance is (goals, criteria, expected standards); 2. facilitates the development of self-assessment (reflection) in learning; 3. delivers high quality information to students about their learning; 4. encourages supervisor and peer dialogue around learning; 5. encourages positive motivational beliefs and self-efficacy; 6. provides opportunities to close the gap between current and desired performance; 7. provides information to supervisor that can be used to help shape the supervision. NICOL & MACFARLANE-DICK, 2006 Department of Science Education

7 Tekst starter uden punktopstilling For at få punkt- opstilling på teksten, brug forøg indrykning For at få venstre- stillet tekst uden punktopstilling, brug formindsk indrykning Overskrift her For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens navn” i Sidefod

8 Tekst starter uden punktopstilling For at få punkt- opstilling på teksten, brug forøg indrykning For at få venstre- stillet tekst uden punktopstilling, brug formindsk indrykning Overskrift her For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens navn” i Sidefod Examples of substance in feedback Discuss implications Department of Science Education 25 June 2012 • Read the examples • Look for examples of positive and negative feedback • Is it specific? • Is it formative or summative? • Is it evaluative or non- evaluative

9 Tekst starter uden punktopstilling For at få punkt- opstilling på teksten, brug forøg indrykning For at få venstre- stillet tekst uden punktopstilling, brug formindsk indrykning Overskrift her For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens navn” i Sidefod Different feedback to different texts Exploratory writings: «freewrites», «think- texts» or «sketches» Presentational texts: drafts of specific parts of a thesis, Journal articles

10 Tekst starter uden punktopstilling For at få punkt- opstilling på teksten, brug forøg indrykning For at få venstre- stillet tekst uden punktopstilling, brug formindsk indrykning Overskrift her For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens navn” i Sidefod Getting students to write To increase our repertoire of ideas of things to write, Graham and Grant (1997, p. 31 f.) suggest asking students to: • submit a given number of pages at or before every meeting • write a one-page synopsis of their thesis at regular intervals • free write their way through problems, blocks, and for coming to grips with new ideas • write a maximum of two/three pages describing the process of their research, identifying problems, thinking through possible solutions • write a one-page review of everything they read • write a two/three pages review of a number of articles dealing with a particular theme, comparing points of view, commenting on the relevance for their research • write expanded structures (synopses) for the whole thesis or for each of the proposed chapters or articles

11 Tekst starter uden punktopstilling For at få punkt- opstilling på teksten, brug forøg indrykning For at få venstre- stillet tekst uden punktopstilling, brug formindsk indrykning Overskrift her For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens navn” i Sidefod Strategies for examining There is no one way, but most: •Begin by reading the Abstract, Acknowledgements, Introduction & Conclusion •Look at the references •Read from cover to cover making notes •Go back over the thesis to check whether their questions have been answered or whether their criticisms are justified Margaret Kiley, The Australian National University 11

12 Tekst starter uden punktopstilling For at få punkt- opstilling på teksten, brug forøg indrykning For at få venstre- stillet tekst uden punktopstilling, brug formindsk indrykning Overskrift her For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens navn” i Sidefod Analysis of reports demonstrates A ‘good’ thesis has: • Critical analysis & argument • Confidence & a rigorous, self- critical approach • A contribution to knowledge • Originality, creativity & a degree of risk taking • Comprehensiveness & scholarly approach • Sound presentation & structure • Sound methodology Margaret Kiley, The Australian National University 12 A ‘less than ideal’ thesis has: • Too much detail with lack of analysis • Lack of confidence, energy & engagement by the candidate • Lack of argument and rigour • Shoddy presentation (typos etc) • Lack of critique of own analysis/ sweeping generalisations based on opinion rather than analysis • Inadequate or poorly expressed methodology & scope (e.g. Kiley, 2004, Lovitts,2007)


Download ppt "Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google