Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afSilje Bjerregaard Redigeret for ca. et år siden
1
Vision for turismen i ASHF Ved Peter Kvistgaard, Aalborg Universitet og Turismeforum
2
Præmis og konsekvens I år 2010 søger mennesket det bedste alle steder hele tiden – og især i fritiden Konsekvensen er en øget indsats på to områder: 1. Kvalitet og 2. Differentiering fra konkurrenterne
3
Visionens tema ASHF vil skabe en turismeudvikling, der har fokus på: Turisme med et tydeligt menneskeligt ansigt!
4
Visionens indhold Visionens første del I 2010 er der skabt Danmarks bedste og mest kendte service- og kvalitetskoncept, der fungere over alt i ASHF.
5
Visionens indhold Visionens anden del I 2010 er der skabt Danmarks bedst kendte markedsprofil.
6
Visionens indhold Visionens tredje del I 2010 er der skabt Danmarks bedst fungerende turismesamarbejde, hvor lokalbefolkning, politikere og turismeerhverv har ejerskab til fælles løsninger af fælles problemer.
7
Missionen for ASHF Turisme er for mennesker, med mennesker og skabt af mennesker.
8
Strategien er klar Automatiseret service er udelukket! I stedet fokuserer ASHF på personlig service af kvalificerede medarbejdere.
9
Vision og strategi samlet set Visionen og strategien fordrer investeringer i tid, viden og økonomi fra alle parter i turismesamarbejdet. Det er sund forretningsfornuft at investere for at sikre yderligere fremgang i regionens turismeomsætning og - udvikling.
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.