Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afCharlotte Andresen Redigeret for ca. et år siden
1
Velkommen til GENERALFORSAMLING i Vorbasse KFUM Idrætsforening
2
Velkommen Aftenens forløb Generalforsamling Kaffe & kage
Selve Generalforsamlingen Valg af dirigent Ledergruppens beretning 2a. Input fra afdelingerne Forelæggelse af reviderede regnskaber Behandling af forslag Afstemning til Ledergruppen Dianna og Søren, samt på valg er: Jenni, Kirsten Marie & Stine (alle ønsker genvalg) Valg af 2 revisorer Eventuelt Velkommen Generalforsamling Kaffe & kage Hygge og bordet rundt Tak for i aften
3
Valg af dirigent Vi foreslår Bjarne Kring
4
Ledergruppens beretning
Året der gik Løbende arbejde Året der kommer Flere udvalg vil komme til Seneste skud er Conventus-udvalget (Dianna & Vivi) Sponsor-udvalg (Gitte Larsen, Susanne Ernst, ?) Praktisk team (Freddy Vejgaard) Derudover arbejdes der på etablering af følgende udvalg/teams: PR/hjemmeside-udvalg (Jeanette & Ronni) Afholdt Triologi-aften i April 2013 Hvor alle afdelinger var inviteret
5
Ledergruppens beretning
Året der gik Aktiviteter Torvedag Sundhedspolitik (en aften i LEGO-huset) Vorbasse Marked ( juli 2014) Yoga Info til nye borgere Folder i ”Velkomstkurven” Lancering af FRI FREDAG 4 x i 2013 + Julearrangement den 28/12 Gælder visionen stadig? Ledergruppeaften Pædofili
6
Ledergruppens beretning
Fokus 2014 Arbejdsfordeling og beskrivelse heraf Hvordan finder vi frivillige til vores forening? Møde afholdt med DGI Måske DM i ”Foreningsudvikling” Skolereform Klippekort- idræt Samarbejde på tværs af afdelingerne Mulige vedtægtsændringer til GF 2015: - Ordvalg (”Ledelse” og ”Ledergruppen”) - Hæftning af personlig formue
7
Badminton 2013-14: 48 voksne, 18 ungdomsspillere
Julestævne 28. december ”Træf” stævner Badmintonskole Klubmesterskab Nye tiltag
8
Gymnastik
9
Gymnastik
11
Håndbold Antal hold og trænere Nye regler Frivillige kræfter
Loppemarked Nye tiltag
12
Idræt om dagen
13
Idræt om dagen
14
Løb 25 aktive medlemmer LABRI-løb Nye tiltag
15
Svømning Antal hold, niveau og nye navne (Aqua Fitness, Få det nu lært, Haletudser, Frøer…) Frivillige kræfter Nyt tiltag - hvordan holder vi fast i teenagerne? Sæson 14/15
16
Volley Volleymedlemmer: 19 + 1 (Jenni) Hockeymedlemmer: 9
Indendørs volley: 1. onsdag i september - sidste onsdag i april Beachvolley: 1. onsdag i maj - sidste onsdag i august Hockey: 1. onsdag efter uge 42 - sidste onsdag i april Turnering indendørsvolley: 1 mix hold og 1 herre senior (DGI sydvest) Stævneprogram beachvolley Andre aktiviteter: Julefrokost, Status i SuperBrugsen, Vorbasse Marked
17
Oversigt regnskab 2012 2013 2012 2013 Indtægter Kontingenter
2012 2013 2012 2013 Indtægter Kontingenter ,00 ,00 Tilskud BK 88.533,61 87.160,74 Tilskud VGF 30.350,00 12.000,00 Sponsorater mv. 51.104,33 43.841,62 Udgifter Stævner/turnering 56.442,96 68.302,12 Materialer 40.621,41 52.566,06 Medlemsforplejning 24.504,59 29.878,05 Omk.godtgørelse ,00 ,00 Kursus/kørsel ,71 ,63 Trænerpleje 34.450,40 42.117,25 Halleje ,00 ,90 Projekter 2.240,73 ,07 Adm.omk. 5.939,35 2.413,90 Annoncer 10.992,50 20.044,50 EDB-udgifter 10.693,00 9.349,15 Kontingenter 23.628,73 20.909,00 Gaver 34.795,80 7.854,10 Møder 26.294,42 20.914,50 *) *) samme kontingenter til næste sæson, undtagen Hockey Indtægter i alt ,94 ,36 Udgifter i alt ,60 ,09 Underskud ,66 ,73 Ovf. fra MØU ,00 ,00 Renter 168,73 411,76 Resultat ,93 ,97
18
Overblik regnskab Oversigt MØU 2012 2013 Markedsbad 2.500,00 3.250,00
2012 2013 Markedsbad 2.500,00 3.250,00 Parkering 78.654,68 65.698,50 Kaffetelt 21.352,35 32.763,29 Pølsetelt 77.237,14 90.709,41 Tombola 19.416,38 38.860,92 Indtjent ,55 ,12 Ovf. Til KFUM ,00 ,00 Renteindtægt 1.866,26 1.917,05 Resultat 46.026,81 38.199,17
19
Godkendelse af regnskaber
Godkendelse af afdelingernes regnskab Spørgsmål? Godkendelse af foreningens regnskab Spørgsmål?
20
Indkomne forslag Ingen
21
Valg På valg er Jenni, Kirsten Marie og Stine; alle ønsker genvalg. Det vil sige indstilling til ledergruppen er: Søren, Stine, Kirsten Marie, Dianna & Jenni 1. Valg ved håndsoprækning: JA – accepterer Ledelsens forslag NEJ – forkaster Ledelsens forslag (vedtagelse: 2/3 stemmer for) 2. Skriftligt valg: Valg af stemmetællere JA – accepterer Ledelsens forslag NEJ – forkaster Ledelsens forslag (vedtagelse: 2/3 stemmer for) 3. Skriftligt valg: Valg af stemmetællere Skriftlig forslag Afklaring af forslag Skriftlig valg (vedtagelse: 2/3 stemmer for)
22
Valg af revisorer Eventuelt
Charlotte Milland og Jim Trøllund Jensen Eventuelt Årets Idrætsnavn Trine Vitting Nielsen
23
Tak for i aften
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.