Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

London Fashion Week 2013 London Fashion Week er en af de mest højprofileret modeshow i verden Over 60 catwalk shows LFW bliver besøgt af mere end

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "London Fashion Week 2013 London Fashion Week er en af de mest højprofileret modeshow i verden Over 60 catwalk shows LFW bliver besøgt af mere end"— Præsentationens transcript:

1

2 London Fashion Week 2013 London Fashion Week er en af de mest højprofileret modeshow i verden Over 60 catwalk shows LFW bliver besøgt af mere end indkøbere, TV & radio, journalister International presse fra 43 lande Internationale indkøbere fra 39 lande Der blev indgået ordre for DKK 1 mia.

3 Hvem er vi? Innovationsnetværket Livsstil – Bolig og beklædning
Vækst via innovation og udvikling i livsstilsbranchen med fokus på bolig og beklædning Kontaktperson: Betina Simonsen, Eksportrådet i Storbritannien, Danmarks ambassade i London Målet er at hjælpe danske virksomheder igang med deres eksport, samt at bibeholde og skabe arbejdspladser I Danmark Kontaktperson: Helle Sejersen Myrthue, Business Sweden og Swedish Embassy ansvarlig for de svenske virksomheder Make Lemonade Agency Varg PR & Communication - Studio Hato

4 Baggrund Skandinavisk showroom i Somerset house, februar 2013
Samarbejde med DM&T og den svenske og norske ambassade og Business Sweden Kurateret deltagelse, Dorothea Gundtoft Deltagelse i International Fashion Showcase Re Present Sweden, September 2013, nyt showroom arrangeret af Business Sweden Dansk showroom, Somerset House

5 Deltagende virksomheder februar 2013
Denmark Anne Sofie Madsen Astrid Andersen By Malene Birger Becksondergaard DAY BIRGER ET MIKKELSEN Elise Gug Freya Dalsjö Ganni Gudrun & Gudrun Henrik Vibskov Ilse Jacobsen LINDBERG Mads Nørgaard Margit Brandt Malou Sander MUUSE x Yvonne Laufer Peter Jensen Stine Goya Trine Hav Christensen Vadum Wood Wood Sweden ALTEWAISAOME Billy and I Common Dagmar Johanna Pihl Lamija Suljevic Maska Rodebjer Sofia Bahlner Norway FWSS Haaning & Htoon Helje Hamre Ingvild Abrahamsen Kristofer Kongshaug Paa Luis Sanchez Thea Dyring Trami Ngo Veronica B. Vallenes

6 Next season: Re Present A/W14
Re Present A/W14 vil bestå af de bedste danske og svenske brands. Showroomet er et byhus i Lincoln Inn Fields, blot 10 minutters gang fra Somerset House, fashion hub i London Showroomet vil være åbent fra den 15. – 18. februar 2014 for offentligheden, indkøbere og presse. 10 minutters gang til Somerset House

7

8 Koncept 4 dages event i Lincoln Inn Fields i centrum af London
Showcase AW14 kollektion i et unik miljø Scandinaviske brands i delt eller eget showroom Fokus på indkøbere, bloggers og medie Designer lounge Møderum Kurateret event

9 Showroom – Re Present Sweden, September 2013

10 1/3 Hvad får din virksomhed ud af at deltage i Re Present
Design Studio Hato er et design bureau og de er ansvarlig for identitet, design, installation af showroomet og hjemmesiden. De har stor erfaring i kunstudstillinger og er den foretrukne samarbejdspartner af British Council. PR Bureauet Varg PR and communication er PR-ansvarlig for Re Present eventet. De vil involvere dig, hvis der et ønske om interview/billeder fra journalister. Alle deltagende virksomheder modtager presseklip, når eventet er ovre.

11 2/3 fortsat … Markedsføring
Alle virksomheder inkluderes i alt markedsføringsmateriale (hjemmeside, katalog, invitationer mv.), som udsendes til indkøbere og presse. I opfordres til at udsende jeres egne e-flyers til eksisterende kontakter i Storbritannien. Husk vigtigheden af at invitere jeres egen kontakter! VIP-reception I deltager i en VIP-reception for cirka 300 inviterede gæster fra modeindustrien. Invitationer bliver udsendt på og med almindelig post på ambassadens officielle brevpapir. Showroom Alle deltagende virksomheder i Re Present får tildelt et skræddersyet displaysystem.

12 3/3 fortsat … Salg Teamet bag Re Present vil igennem Make Lemonade Agency markedsføre showroomet og de deltagende virksomheder overfor indkøbere. I kan også få hjælp til at udsende lookbooks og salgsmateriale til de indkøbere, som udviser særlig interesse i dit brand og produkt. Der kan også arrangeres bookning af møder, hvis I ønsker det. MLA har et stort kontaktnet indenfor Net a porter, Harvey Nichols, Selfridges, Liberty, My wardrobe, Browns, Matches etc og en imponerende liste over indkøbere med over 500 kontakter i UK og internationalt. Ambassaden vil sideløbende identificere potentielle indkøbere og kontakte disse. For at være sikre på at vi rammer den rigtige målgruppe og herved opnår størst udbytte skal dette arbejde gøres i tæt samarbejde med jer. Det er vigtigt at huske på, at det ikke er en traditionel messe. Det er et kurateret showroom for et udvalg af skandinaviske brands, som er parate til at gå igang med det britiske marked eller skabe større synlighed.

13 Med i prisen Leje af udstillingsplads, nøglefærdig stand og tryk af virksomhedens logo Belysning og driftsomkostninger, sikkerhed, rengøring Fremstilling af tøjstativer, opsætning og nedtagning Organisering af møbler i huset og belysning Tilmeldingsgebyr til London Fashion Week – katalog over alle aktiviteter i London Organisering af VIP-reception samt udsendelse af invitationer Udarbejdelse af adresseliste med potentielle indkøbere Kontaktskabelse til indkøbere Markedsføring overfor indkøbere, pressen og bloggers Udarbejdelse af fælles markedsføringsmateriale/katalog/e-flyers Ambassadens og Innovationsnetværkets assistance

14 re presenting scandinavian talents
London feb. 2014

15 OSLO NATIONAL ACADEMY, Oslo BECKMANS COLLEGE of DESIGN, Stockholm
Participating institutions OSLO NATIONAL ACADEMY, Oslo BECKMANS COLLEGE of DESIGN, Stockholm SWEDISH SCHOOL of TEXTILES, Borås KEA, København KOLDING SCHOOL of DESIGN, Kolding THE ROYAL ACADEMY, SCHOOL of DESIGN, Copenhagen TEKO, Herning,

16 each schools present one emerging talent, who just finished there degree within the last year.
the exhibitions will be on mannequins. there will be produced a catalogue with a page for each institutions and each talent. during the event we will host one to two talks on talent development and talent management, with researchers, companies etc.

17 Pris og deltagerpakker
Udstillere kan vælge imellem følgende muligheder: 2 rails: uden tilskud DKK med tilskud DKK 3 rails: uden tilskud DKK med tilskud DKK 4 rails: uden tilskud DKK med tilskud DKK Accessories: Standard display: uden tilskud DKK med tilskud DKK Stort display : uden tilskud DKK med tilskud DKK Følgende priser forudsætter 15 deltagende virksomheder.

18 Hvad bruger vi penge på? Konceptudvikling, planlægning og koordinering DKK Markedsføring, reception DKK Husleje, drift, rengøring, sikkerhed DKK Showroom design, forsikring DKK

19 Praktisk information Det er udstillernes ansvar at medbringe den kollektion (eller dele heraf), som ønskes vist på det tildelte areal. Det er nødvendigt at være tilstede senest lørdag formiddag den 15. februar 2014 Udstillere skal være tilstede under hele forløbet Nedpakning sker enten tirsdag den 18. februar om aftenen eller onsdag den 19. februar om formiddagen. Tilkendegivelse seneste 20. december 2013 Bindende tilmelding og betaling 10. januar 2014

20 Deltag i Re Present under London Fashion Week, hvis I …
søger en ny, intim, kreativ og personlig platform under London Fashion Week Vil styrke virksomhedens image ved at udstille under London fashion Week Ønsker at skabe kontakter til indkøbere, bloggers og mulige agenter fra hele verden Vil profilere jer gennem fælles markedsføring, bloggers, tweets mv. Har ambitioner om at være synlige overfor pressen


Download ppt "London Fashion Week 2013 London Fashion Week er en af de mest højprofileret modeshow i verden Over 60 catwalk shows LFW bliver besøgt af mere end"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google