Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Trailerkampagne uge 30-32 Har du praktiske spørgsmål, kan du kontakte følgende: Uge 26: Vingsted Kommunikation Torben S. Bonnichsen – mob. 23706343 Uge.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Trailerkampagne uge 30-32 Har du praktiske spørgsmål, kan du kontakte følgende: Uge 26: Vingsted Kommunikation Torben S. Bonnichsen – mob. 23706343 Uge."— Præsentationens transcript:

1 Trailerkampagne uge Har du praktiske spørgsmål, kan du kontakte følgende: Uge 26: Vingsted Kommunikation Torben S. Bonnichsen – mob Uge 27 : Vingsted Kommunikation Torben S. Bonnichsen – mobil: Uge 28: Vingsted Kommunikation Torben S. Bonnichsen – mobil: Uge 29: Kurt Petersen, foreningskonsulent - mobil: Uge 30: Teamleder – telefonnummer følger uge 29 Uge 31: Teamleder – telefonnummer følger uge 29 Uge 32: Teamleder – telefonnummer følger uge 29

2 Midt- og Nordjylland 22. juli:Vorupør – Vesterhavsgade 103 uden for købmanden - kl juli: Thisted - Storetorv - kl juliFjerritslev – På brugsens parkeringsplads – kl juliSkagen - Kappelborg ved medborgerhuset - kl juliAalborg – Havnefronten – kl juliHobro – Gasmuseet – kl juliHolstebro – parkeringspladsen ved Enghave – kl juli:Skjern – pladsen foran banegården - kl juli:Ryomgård – Johs. F. La Cours Allé 1, Pindstrup – kl aug.:Lemvig – Mathildekajen, Fiskernes Indkøbscentral – kl aug.: Viborg – parkeringspladsen ved Sct. Mathiasgade – kl aug.: Herning – Torvet – kl aug.: Skanderborg – Kulturhuset, Parkvej 10, Stadeplads 1 - kl aug.: Aarhus – Storcenter Nord - (ikke godkendt) - kl aug.: Aarhus – Storcenter Nord - (ikke godkendt) - kl aug.: Samsø – Foran Expert, Langgade 21a, Tranebjerg – kl aug.: Randers - Østervold – kl aug.: Grenaa - Centrum – kl NB: DDS søger polititilladelse til alle byer. NB: Afhængig af tilslutningen til kampagnen kan det være, der bliver skåret af tidsrummet. Hvor skal vi hen?

3 Fyn + Syd- og Sønderjylland 22. juliKerteminde – Nordre Havnekaj 17 – kl juliOdense – Rosengårds Centret - kl juliAssens – Nordre Havnevej 12 /midtermolen - kl juliSønderborg – Søndre Havnegade 6, ved Slottet – kl juliFaaborg – Kanalvej 12/Midtermolen – kl juli:Tønder – Torvet – kl juli:Nordborg – Torvet Stationsvej 12, p-pladsen Kvickly – kl juli:Fredericia – Madsby Legepark, Lumbyesvej – kl juli:Haderslev – Wittenbergplads ud for biblioteket – kl aug.: Kolding – Axeltorv, foran Rådhuset eller ved siden af – kl aug.: Svendborg – Krøyers Have – kl aug.: Gram – ved Superbrugsen, Torvet 4, 6510 Gram – kl aug.: Esbjerg – Gågaden ud for Skjern Bank - kl aug.: Givskud – Løveparkvej 2, foran vandrerhjemmet – kl aug.: Givskud – Løveparkvej 2, foran vandrerhjemmet - kl aug.: Oksbøl – Industrivej 18 – kl aug.: Varde – Ud for Kvickly – kl aug.: Aabenraa – Storegade – kl aug.:.Ribe – Føtex, Moltkes Allé 1 – kl NB: DDS søger polititilladelse til alle byer. NB: Afhængig af tilslutningen til kampagnen kan det være, der bliver skåret af tidsrummet. Hvor skal vi hen?

4 - kl Sjælland og øerne juliKøbenhavn – Amager Strand Promenaden 8 – kl juliHelsingør – Axeltorv – (ikke godkendt) - kl juliFrederikssund – ved Sillebroen - (ikke godkendt) - kl. ? 27. juliHillerød – Øvre Torv – kl juliFrederiksværk - (ikke godkendt) - kl. ? 30. juliVig – ved SuperBrugsen – kl juliHolbæk – Ahlgade – (ikke godkendt) kl aug.Ringsted – parkeringsplads ved Outlet – kl aug.:Nykøbing Falster – Højbrogade 4, foran Kvickly – kl aug.:Næstved – Hjultorvet – (ikke godkendt) - kl aug.: Knuthenborg – elefantmarken - kl aug.: Vordingborg – Slotstorvet – kl aug.: Ballerup – Kirketorvet – kl aug.: Roskilde – Stændertorvet – kl aug.: Køge – Køge Torv – kl aug.: Åkirkeby – Torvet – kl aug.: Rønne – Storetorv – kl NB: I ikke godkendte byer ventes på svar fra kommunerne. NB: DDS søger polititilladelse til alle byer. NB: Afhængig af tilslutningen til kampagnen kan det være, der bliver skåret af tidsrummet. Hvor skal vi hen?

5 Trailerkampagne uge Hvem, hvad, hvor: • 9 personer ansat (+1 backup) til 3 trailere • 3 teams • 53 byer • 21 dage Konceptet: • 3 luftfaldmålsbaner i hver trailer • Vores egne skytter instruerer og fortæller om skydning • Alle kan prøve - ingen barrierer i alder og fysik • PR -materiale om DDS + foreninger i området deler eget materiale ud • Fremmødte deltager i landsdækkende konkurrence • Fladskærme med videoklip fra stævner, 150 års jubilæum • Foreningerne møder op og deltager Målsætning: • Tilgang af medlemmer • Synlighed og anerkendelse lokalt • Ensartethed i budskaber og materialer • Øget kendskab til skydning

6 Trailerkampagne uge Tjekliste Før: • Har du orienteret foreningerne om kampagnen? • Aftalt, hvem der sender pressemeddelelser til medierne? Og hvilke medier? DDS laver skabelon mandag i uge 27. • Printet flyer til runddeling? • Inviteret avisen ned, andre foreninger osv.? • Fremsendt kampagnens oversigtsplan til foreningerne? • Hvem kender du, der kan få karavanen i avisen? • Er der flere foreninger – lav aftaler, skab gode ideer for succes? På dagen: • Skab en god atmosfære • Vis idrættens værdier – sikkerhed, koncentration og fællesskab • Aftale med teamlederen, hvem I er, og hvad I fælles kan gøre for at skabe succes • Hjælp med at snakke med de fremmødte og hjælp gerne med instruktionen • ALLE foreninger er velkomne til at deltage – også i flere byer - UDEN foreningerne, INGEN succes! Vi ses i 53 byer!


Download ppt "Trailerkampagne uge 30-32 Har du praktiske spørgsmål, kan du kontakte følgende: Uge 26: Vingsted Kommunikation Torben S. Bonnichsen – mob. 23706343 Uge."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google