Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
1
20. Strategisk intention
2
20. Strategisk intention Den overordnede strategimodel
3
20. Strategisk intention Mission, vision og værdier
4
Mission: "At inspirere og udvikle dem, der skal bygge fremtiden" Vores vigtigste formål er at inspirere og udvikle børn til at tænke kreativt, ræsonnere systematisk og udnytte deres potentiale for at skabe deres egen fremtid og dermed udnytte menneskets uendelige muligheder. Vision: "At opfinde fremtidens leg" Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at lege på, nye legematerialer og nye forretningsmodeller for leg ved hjælp af globalisering og digitalisering. Det handler ikke kun om produkter, men også om at realisere det menneskeligt mulige.
5
LEGO® varemærkets værdier:
LEGO varemærket er andet og mere end blot vores logo. Det er de forventninger, der sættes til virksomheden, til produkter og serviceydelser samt den ansvarlighed LEGO Koncernen har for omverdenen. Varemærket fungerer som en garanti for kvalitet og originalitet. Vi vil nå vores mission ved fortsat at fokusere på vores stærke varemærke.
6
20. Strategisk intention Mission
7
20. Strategisk intention
8
20. Strategisk intention
9
20. Strategisk intention
10
20. Strategisk intention
11
20. Strategisk intention Mission, vision og værdier
12
20. Strategisk intention
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.