Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

12 Serviceydelser Oversigt

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "12 Serviceydelser Oversigt"— Præsentationens transcript:

1 12 Serviceydelser Oversigt
Forskelle mellem fysiske produkter og serviceydelser Servicepakken Serviceleverancesystem De 7 P’er Serviceydelser: Er uhåndgribelige i modsætning til fysiske produkter. De fire P’er suppleres med yderligere 3 P’er: personale, ”physical evidence” og proces 12 Serviceydelser

2 Forskelle mellem serviceydelser og fysiske produkter

3 Servicepakke Servicepakken består af:
Kerneydelse – dækker kundens behov Periferiydelser – tillægsydelser, som tilfører ekstra værdi 12 Serviceydelser

4 Værdikæde for servicevirksomhed
12 Serviceydelser

5 Serviceleverancesystem
serviceydelser bliver til i et samspil mellem: Frontpersonale - medarbejdere med kundekontakt Backupsystemet – fysiske rammer Kunderne 12 Serviceydelser

6 De 7 P’er For serviceydelser er de 4 P’er suppleret med yderligere 3 P’er: Produkt Pris Place Promotion Personale – frontpersonale tegner virksomheden udadtil ”Physical evicence” – den fysiske rammer og den synlige del af servicepakken Processer – servicevirksomhedens måde at tilrettelægge og gennemføre arbejdsprocesser 12 Serviceydelser


Download ppt "12 Serviceydelser Oversigt"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google