Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

J.nr. Opsamling på voksenlærlingekampagnen forår 2011 :: Tal & statistik.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "J.nr. Opsamling på voksenlærlingekampagnen forår 2011 :: Tal & statistik."— Præsentationens transcript:

1 J.nr. Opsamling på voksenlærlingekampagnen forår 2011 :: Tal & statistik.

2 Pressearbejde PR-pakken er solgt ind til ca. 140 udvalgte medier (landsdækkende, lokale radio- og tv-stationer, fagblade og lokalaviser) Generelt har pressen – og specielt de lokale medier - taget positiv imod PR-pakken. God opbakning fra jobcentrene til at udnytte lokale kontakter og sikre opmærksomhed. 4 landsdækkende medier har omtalt kampagnen – bl.a. P3 og P4 (nyhedsreportage fra JC Hvidovre) 2 lokale radio-/tv-stationer har omtalt kampagnen – bl.a. TV2-Øst (reportage fra JC Slagelse) 2 fagblade har bragt omtale af kampagnen 44 lokalaviser har bragt omtale af kampagnen (online og offline) – mange gode historier og reportager fra kampagnebussen

3 Annoncering & trafik på kampagnens hjemmeside 186 TV-spot i TV2 Lorry, TV2 Øst og TV2 Bornholm 55 TV-spot i OBS på DR1 og DR2 (der forventes endnu 40-50 spot hen over sommeren). Annoncering i 46 lokale husstandsomdelte ugeaviser (1.464 millioner husstande) 875.000 bannervisninger i regionale online-dagblade 140 radiospot i 8 stationer dækkende Hovedstaden / Sjælland / Sydhavsøerne Udvikling i trafik på hjemmeside Februar: 1.665 unikke besøgende har besøgt siden 2.500 gange Marts: 13.054 unikke besøgende har besøgt siden 20.148 gange April:6.639 unikke besøgende har besøgt siden 9.934 gange Maj: 5.148 unikke besøgende har besøgt siden 8.176 gange Trafik er primært koncentreret om tidsrummet 19-20.00 (hvor de fleste reklamespot er afviklet) ”Hvad kan du blive” er den mest viste side (vist 15.308 gange marts-maj)

4 Ekstra materialer Ekstra borger-, virksomheds- og aktørfoldere? Skriv jer på bestillingssedlen, som bliver sendt rundt Kampagnebus-materialer til udlån Beach-flag, messedisk og A-skilte står hos Beskæftigelsesregionen til udlån (i forbindelse med messer etc.)

5


Download ppt "J.nr. Opsamling på voksenlærlingekampagnen forår 2011 :: Tal & statistik."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google