Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

GENERALFORSAMLING Valg af dirigent 2.Formandens beretning 3.Kassererens fremlæggelse af regnskab 4.Behandling af evt. indkomne forslag 5.Valg.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "GENERALFORSAMLING Valg af dirigent 2.Formandens beretning 3.Kassererens fremlæggelse af regnskab 4.Behandling af evt. indkomne forslag 5.Valg."— Præsentationens transcript:

1 GENERALFORSAMLING 2016

2 1.Valg af dirigent 2.Formandens beretning 3.Kassererens fremlæggelse af regnskab 4.Behandling af evt. indkomne forslag 5.Valg af bestyrelse 6.Fremlæggelse af budget og fastsættelse af kontingent 7.Eventuelt DAGSORDEN

3 1. VALG AF DIRIGENT

4 2. FORMANDENS BERETNING

5 STATUS FOR IFF 2015/2016 Vi har underskrevet en samarbejdsaftale med DKG og det vil fremover være muligt at deltage i hinandens faglige arrangementer via IFF hjemmesiden Vores QA ERFA-gruppe har fungeret fint og har stor tilslutning Vores Drug-Device ERFA-gruppe fungerede i 2015, men trænger til en ildsjæl der kan drive den i gang igen Vi har tidligere bedt medlemmerne om at komme med arrangementsideer og gør det samme senere i dag Karen Ginsbury arrangementerne tiltrækker fortsat nye medlemmer Vi har for 5. gang afholdt en nytårskur (januar 2016 – Anders Bjørk) Vi har fortsat Ole Therney som skribent til IFF nyt Benedicte og Susie står for IFF nyt

6 SEKRETÆRSFUNKTION I ÅRETS LØB Benedicte er leder af sekretariatet Regnskabet varetages af Gitte Nielsen. Benedicte sørger stadigvæk for medlemskontakten, samt alt det praktiske vedrørende arrangementer.

7 Medlemsarrangementer Aktivitet i perioden fra 1. april 2015 til 31. marts 2016 10-03-2016 GMP updates 09-03-2016 Data Integrity 08-03-2016 The Role of the QP: Before and After Revised Annex 16 More than just Batch Release 11-02-2016 Medical Device versus lægemidler 21-01-2016 Nytårskur 30-11-2015 Kundeklager/customer complaints - hjælp hvad gør jeg? 11-11-2015 GMP Updates 10-11-2015 The Role of the QP: Before and After Revised Annex 16 More than just Batch Release 09-11-2015 The Role of the QP: Before and After Revised Annex 16 More than just Batch Release 04-11-2015 Vægte Ny USP 21-05-2015 Generalforsamling 07-05-2015 The Future of Document Management 15-04-2015 GMP Updates 14-04-2015 Aseptic / Terminally Sterilized Production State of the Art Risk Management 13-04-2015 Aseptic / Terminally Sterilized Production State of the Art Risk Management 8 bestyrelsesmøder og 8 ERFA gruppe møder.

8 Medlemstal IFF 2014/15IFF 2015/16 I alt 688 medlemmer. En tilbagegang på 41 medlemmer.

9 IFF 2016/2017 Vi har et ønske om at DKG samarbejdet kommer i stand efter sommerferien. DKG og IFF udsender et fælles brev meget snart. Vi har et ønske om, at oprette ERFA grupper indenfor de områder medlemmerne ønsker det. Vi har et ønske om at have en mere aktiv hjemmeside med debat mm. Vi har et ønske om, at medlemmerne kommer med arrangements-ideer og giver tilbagemelding på de afholdte arrangementer. Vi har et ønske om fortsat at holde Karen Ginsbury arrangementer, muligvis kun en gang årligt. Vi vil undersøge om medlemmerne læser og finder IFF nyt relevant. Vi vil fortsætte med at afholde en nytårskur i januar måned.

10 3. Fremlæggelse og godkendelse af regnskab 2015/2016

11 Indtægter RegnskabBudget 15/16 1120 Kontingent613.275700.000 1210 IFF-nyt abonnement 1310 Arrangementer415.668250.000 1410 IFF-nyt annoncer2.8004.000 Indtægter i alt1.031.743954.000

12 Udgifter administration RegnskabBudget 2210-2290 Løn-udgifter206.009210.000 3410-3420 Kontorleje117.425110.000 3600-3651 Administrationsomkostninger176.067188.500 Administration i alt499.501508.500

13 Udgifter Bestyrelsen, styregrupperne og medlemsaktiviteter RegnskabBudget 3110 Bestyrelsen30.39930.000 3120 Styregruppe-møder8.0280 Bestyrelsen + styregrupperne38.42730.000 2754 Lokaleleje/fortæring t/medlemsakt. 231.771200.000 2800 Foredragsholdere332.659200.000 2811 Andre udgifter t/medlemsakt.20.9370 Medlemsaktiviteter i alt585.367400.000

14 Udgifter IFF-nyt RegnskabBudget 3661 Honorar for artikler57.25450.000 3660 Opsætning af IFF og tryk31.50040.000 00 IFF nyt i alt88.75490.000

15 Renter, kursregulering og afskrivninger RegnskabBudget 4310 Renteindtægt240 4365 indgået rykkergebyr1.6000 4380 Kursregulering/tab4.458 4410 Renteudgifter414 Finansielle poster i alt3.2480 2910 Afskrivninger driftsmidler (pc mv.) Afskrivninger i alt

16 Drift ialt RegnskabBudget Indtægter1.031.743954.000 -Administration499.501508.500 - Bestyrelsen + styregrupper38.42730.000 - Medlemsakt.585.367400.000 - IFF-nyt 88.75490.000 Udgifter i alt1.212.0491.028.500 Finansielle udgifter3.2480 Afskrivninger00 Årets resultat183.55474.500

17 Balance pr. 31/3 2016 AktiverSaldo 5820-5825 Bank167.547 5521 Jysk Invest Korte obligationer602.113 5520 Jysk invest pengeplejekonto38.470 5313 Depositum Symbion-kontor11.505 5600-5602 Tilgodehavende debitorer31.425 Aktiver i alt851.060 Passiver 8112 Mellemregning med Symbion 6110Kapitalkonto – primo826.451 Året resultat183.554 8120 Kapitalkonto – ultimo642.897 Skyldige omkostninger208.163 Passiver i alt851.060

18 Skattepligtig indkomst Erhvervsmæssige indtægter0 IFF-nyt abonnement0 IFF-nyt annoncer0 Erhvervsmæssige udgifter0 IFF-nyt i alt0 Administration (skøn)0 Skattepligtig indkomst0 Underskud tidligere år Underskud til brug næste år

19 Kan generalforsamlingen godkende regnskabet for 2015/2016?

20 4. Indkomne forslag

21 Der er ingen indkomne forslag

22 5. Valg af bestyrelse – 2 bestyrelsesmedlemmer for en periode af 2 år – 2 suppleanter for en periode af 1 år – Revisor og revisorsuppleant for en periode af 1 år

23 Kandidater er Bestyrelsesmedlemmer: Per GrønlundGenopstiller Schiønning Bruun Genopstiller Suppleanter: Susanne Devantié HansenGenopstiller Christina Guldberg Genopstiller Revisorer: ReviPoint A/S statsautoriseret revisionsselskab Genopstiller Inger Drengsgaard Intern revisorGenopstiller

24 6. Fremlæggelse af budget og fastsættelse af kontingent 2016 – 2017

25 Kontingent 2016-2017 Kontingentet fastholdes på de kr. 975

26 Godkendelse af Budget 2016/2017

27 Indtægter RegnskabBudget 16/17 1120 Kontingent613.275650.000 1210 IFF-nyt abonnement 1310 Arrangementer415.668300.000 1410 IFF-nyt annoncer2.8005.000 Indtægter i alt1.031.743955.000

28 Udgifter administration RegnskabBudget 2210-2290 Løn-udgifter206.009220.000 3410-3420 Kontorleje117.42550.000 3600-3651 Administrationsomkostninger176.067150.000 Administration i alt499.501420.000

29 Udgifter Bestyrelsen, styregrupperne og medlemsaktiviteter RegnskabBudget 3110 Bestyrelsen30.39920.000 3120 Erfagrupper8.02810.000 Bestyrelsen + styregrupperne38.42730.000 2754 Lokaleleje/fortæring t/medlemsakt. 231.771200.000 2800 Foredragsholdere332.659300.000 2811 Andre udgifter t/medlemsakt.20.93720.000 Medlemsaktiviteter i alt585.367520.000

30 Udgifter IFF-nyt RegnskabBudget 3661 Honorar for artikler57.25450.000 3660 Opsætning af IFF og tryk31.50040.000 0 IFF nyt i alt88.75490.000

31 Drift ialt RegnskabBudget Indtægter1.031.743955.000 -Administration499.501420.000 - Bestyrelsen + styregrupper38.42730.000 - Medlemsakt.585.367520.000 - IFF-nyt 88.75490.000 Udgifter i alt1.212.0491.060.000 Finansielle udgifter3.2480 Afskrivninger0 Årets resultat183.554105.000

32 7. Eventuelt Ideer til arrangementer?


Download ppt "GENERALFORSAMLING Valg af dirigent 2.Formandens beretning 3.Kassererens fremlæggelse af regnskab 4.Behandling af evt. indkomne forslag 5.Valg."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google