Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Assistance Service(1/2) Velkommen til Nespresso Club, du taler med, hvad kan jeg hjælpe dig med? Medlemsnummer Har du dit medlemsnummer tilgængeligt? (hvis.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Assistance Service(1/2) Velkommen til Nespresso Club, du taler med, hvad kan jeg hjælpe dig med? Medlemsnummer Har du dit medlemsnummer tilgængeligt? (hvis."— Præsentationens transcript:

1 Assistance Service(1/2) Velkommen til Nespresso Club, du taler med, hvad kan jeg hjælpe dig med? Medlemsnummer Har du dit medlemsnummer tilgængeligt? (hvis ikke, spørg efter efternavn/postnummer) Bekræft navn og adresse Taler jeg med (fuldt navn og adresse) ? Bekræft maskine model Hvis vi har de rette informationer i vores system, så har du en (maskinetype) Er det korrekt? Info mangler (kun hvis noget mangler) Kan se at vi mangler (maskinetype, serienummer, købsdato, e-mail, telefonnummer) Har du det ved hånden? Problembeskrivelse: Hvad er der sket med din maskine? Vi er kede af at høre at du oplever problemer med...? (dette er for at vise sympati) Omformulere problemet Hvis jeg har forstået dig korrekt, så er problemet (gentag problemet) Det har vi en løsning på (PU = løsning, hjælp over telefon =løsning) Gentagelse (se om der er nogle tidligere followups om maskineproblemer) Hvis ja: Jeg ser at du har haft lidt problemer tidligere. Fungerede maskinen fint efter at det blev løst? Hvis nej: Vi ser at du har været medlem siden Er dette første gang du oplever at maskinen ikke fungerer som den skal? Prøv at sige følgende under samtalen: Tips: Nævn mindst én af følgende ting: - Husk altid at udløse kapsel efter brug, for at maskinen kan virke som den skal. - For at maskinen skal fungere optimalt, anbefaler vi at du afkalker den efter 400-600 kapsler, eller efter hver 3-4. måned. - Vi anbefaler at man drikker de 12 Espresso Grands Crus i en lille kop (40 ml). Dette er for at du ikke skal få kaffegrums i koppen/udløbet, og for at pumpen skal fungere optimalt. Desuden kan kapslerne briste, hvilket kan skade maskinen. Problemløsning Er du ved siden af maskinen nu? Hvis nej: Giv mindst tre løsninger som kunden kan prøve selv (se nedenstående/eller troubleshootingsiden) Hvis ja: Jeg vil stille dig nogle spørgsmål og prøve at løse problemet over telefonen 1.Temperatur (kaffe: 83-86 grader, mælk: 55-70 grader, forvarm, afkalkingsmode,rens) 2. Elektrisk (sluk og tænd for maskinen, tag den ud af kontakten, prøv anden kontakt) 3. Gennemløbsproblemer (beskadiget kapsel, blokkering, afkalking, knive, luft) 4. Kopstørrelse (genoprette, reprogrammere, type kapsel) 5. Mekanisk (kapsel, bryggehoved, pyramideplate, kapselkontainer) Velkomst Løsningsforslag Tips Manglende Info DK Juli 10

2 Assistance Service (2/2) Sørg for at kunden forstår instruktionerne Lyder det jeg siger ok for dig? Problem løst Skulle der ske noget med din maskine igen, så ring tilbage til os, sådan at vi kan tage den ind til et eftersyn hos os. Du vil også få en lånemaskine i mellemtiden. Dette er en del af garantiordningen. Brug followup 511, og skriv detaljer om hvad som der er gjort. Pickup behøves Det ser ud til at vi er nød til at tage din maskine ind til reparation Maskiner dækket af garanti: Din maskinen er indenfor garantiperioden på 3 år, så vi vil reparere den gratis, så længe det ikke er en brugerfejl. Maskiner udenfor garanti: Garantien på din maskine er udløbet. Imod et fast gebyr tilbyder vi den samme service som vi har for maskiner som er indenfor garanti. Prisen er (Essenza 700,-, Automatisk 1000,-, TopLine 1300,-) Du vil få tilsendt en faktura med posten efter maskinen er repareret. Procedure Pickup Op til Postnummer 4999: Miele Danmark vil tage kontakt til dig, inden for 2-5 arbejds dage på (normal vis), og aftale et afhentnings tidspunkt. De kan have en lånemaskine med til dig hvis dette ønskes. Post nummer 5000+: Vi sender dig en boks med en lånemaskine i,. Der følger en returseddel med så du ikke skal betale for fragten. Din egen maskine sætter du derefter i den samme boks, og du klistrer så den medfølgende returseddel på. Posten vil levere denne boks inden for 2-5 arbejdsdage på normal vis. Vigtigt for begge pick-up metoder: Du bør ikke sende løsdele med, så som vandtank, kapselcontainer, drypbakke og mælkeskummer. Du bedes pakke stikkontakten ind, så den ikke ridser maskinen under transporten samt tømme maskinen for vand iflg. brugsanvisning. Repartionstid tager 10-14 dage så fremt der er reservedele på lager, og der tilbydes 6 måneders garanti på dele som er skiftet ud. Lyder det ok? Bekræft adresse Skal vi sende boks og lånemaskine til ? (hvis faktura skal sendes, så bekræft også fakturaadresse) Afslutning Pick up Har du ellers nogle spørgsmål om vores kaffe, maskiner eller service? Du er velkommen til at ringe tilbage hvis du har yderligere spørgsmål. Vi har åbent 24 timer i døgnet på Gratisnummeret 80 90 96 00, (8-19 man-fre teknisk support) eller du kan kontakte os via vores hjemmeside www.nespresso.com. Vi takker for dit opkald,www.nespresso.com Du ønskes en rigtig god dag. DK Juli 10 Løsning


Download ppt "Assistance Service(1/2) Velkommen til Nespresso Club, du taler med, hvad kan jeg hjælpe dig med? Medlemsnummer Har du dit medlemsnummer tilgængeligt? (hvis."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google