Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Anette Kjeldal Lausten Institutchef Det Sundhedsfaglige og Teknologiske Fakultet Vis hjælpelinjer For at se hjælpelinjer 1. Klik på Vis 2. Vælg Hjælpelinjer.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Anette Kjeldal Lausten Institutchef Det Sundhedsfaglige og Teknologiske Fakultet Vis hjælpelinjer For at se hjælpelinjer 1. Klik på Vis 2. Vælg Hjælpelinjer."— Præsentationens transcript:

1 Anette Kjeldal Lausten Institutchef Det Sundhedsfaglige og Teknologiske Fakultet Vis hjælpelinjer For at se hjælpelinjer 1. Klik på Vis 2. Vælg Hjælpelinjer Indsæt dato 1. Vælg Indsæt i topmenuen 2. Vælg Sidehoved og Sidefod 3. Sæt hak i Dato og klokkeslæt 4. Indsæt dato i feltet Fast 5. Vælg Anvend på alle Vælg layout/design 1. Højreklik på dit slide i venstremenuen 2. Vælg et passende layout fra “layout” menuen, der er fx 4 foskellige forsider at vælge imellem Alternativt kan du vælge vælge layout direkte under knappen Nyt dias, når du laver et nyt slide Studierådsmøde ITE Strategiske handleplaner

2 Det Sundhedsfaglige og Teknologiske Fakultet Anette Kjeldal Lausten Indsæt billede 1. Klik på det lille billede- indsættelsesikon i midten af pladsholderen 2. Indsæt det ønskede billede 3. Klik Beskær til at ændre billedets fokus/størrelse 4. Ønsker du at skalere billedet, så hold SHIFT-knappen nede, mens der trækkes i billedets hjørner 5. Højreklik på billedet og vælg Send bagerst Dimensionering på laborant og Proces- /Ernæringsteknolog

3 Det Sundhedsfaglige og Teknologiske Fakultet Anette Kjeldal Lausten Indsæt billede 1. Klik på det lille billede- indsættelsesikon i midten af pladsholderen 2. Indsæt det ønskede billede 3. Klik Beskær til at ændre billedets fokus/størrelse 4. Ønsker du at skalere billedet, så hold SHIFT-knappen nede, mens der trækkes i billedets hjørner 5. Højreklik på billedet og vælg Send bagerst Max optag på uddannelser Kilde: Uddannelses- og Forskningsministerens udmeldebrev til Metropol

4 Det Sundhedsfaglige og Teknologiske Fakultet Anette Kjeldal Lausten Indsæt billede 1. Klik på det lille billede- indsættelsesikon i midten af pladsholderen 2. Indsæt det ønskede billede 3. Klik Beskær til at ændre billedets fokus/størrelse 4. Ønsker du at skalere billedet, så hold SHIFT-knappen nede, mens der trækkes i billedets hjørner 5. Højreklik på billedet og vælg Send bagerst Konsekvenser  Vurdering af fremtidige udvikling inden for dimensioneringsmodellens ramme – og hvilke muligheder er der.  Faglige sammenhænge og synergier  Økonomiske konsekvenser

5 Det Sundhedsfaglige og Teknologiske Fakultet Anette Kjeldal Lausten Indsæt billede 1. Klik på det lille billede- indsættelsesikon i midten af pladsholderen 2. Indsæt det ønskede billede 3. Klik Beskær til at ændre billedets fokus/størrelse 4. Ønsker du at skalere billedet, så hold SHIFT-knappen nede, mens der trækkes i billedets hjørner 5. Højreklik på billedet og vælg Send bagerst Beskæftigede

6 Det Sundhedsfaglige og Teknologiske Fakultet Anette Kjeldal Lausten Indsæt billede 1. Klik på det lille billede- indsættelsesikon i midten af pladsholderen 2. Indsæt det ønskede billede 3. Klik Beskær til at ændre billedets fokus/størrelse 4. Ønsker du at skalere billedet, så hold SHIFT-knappen nede, mens der trækkes i billedets hjørner 5. Højreklik på billedet og vælg Send bagerst Analyse  Alternativerne der skal analyseres er følgende  Flytning af dimensionering fra laborant til procesteknolog  Lukning af procesteknolog og overflytning af dimensionering til laborant

7 Det Sundhedsfaglige og Teknologiske Fakultet Anette Kjeldal Lausten Indsæt billede 1. Klik på det lille billede- indsættelsesikon i midten af pladsholderen 2. Indsæt det ønskede billede 3. Klik Beskær til at ændre billedets fokus/størrelse 4. Ønsker du at skalere billedet, så hold SHIFT-knappen nede, mens der trækkes i billedets hjørner 5. Højreklik på billedet og vælg Send bagerst Konklusion På baggrund af analysen af faglige syngier, den fremtidige beskæftigelsesudvikling og økonomi er det vurderingen at Metropol vil stå bedst ved at flytte dimensioneringen fra procesteknologuddannelsen til laborantuddannelsen og som konsekvens heraf udfase procesteknologuddannelsen, når de nuværende studerende har færdiggjort deres studier. Det giver størst mulighed for at bevare arbejdspladser og uddannelsespladser. Med det in mente at der årligt vil være vurderinger af afsætning af dimittender og dermed kommende dimensioneringer.

8 Det Sundhedsfaglige og Teknologiske Fakultet Anette Kjeldal Lausten Indsæt billede 1. Klik på det lille billede- indsættelsesikon i midten af pladsholderen 2. Indsæt det ønskede billede 3. Klik Beskær til at ændre billedets fokus/størrelse 4. Ønsker du at skalere billedet, så hold SHIFT-knappen nede, mens der trækkes i billedets hjørner 5. Højreklik på billedet og vælg Send bagerst Hvem har været involveret?  Studerende  Medarbejdere  Aftagere

9 Det Sundhedsfaglige og Teknologiske Fakultet Anette Kjeldal Lausten Indsæt billede 1. Klik på det lille billede- indsættelsesikon i midten af pladsholderen 2. Indsæt det ønskede billede 3. Klik Beskær til at ændre billedets fokus/størrelse 4. Ønsker du at skalere billedet, så hold SHIFT-knappen nede, mens der trækkes i billedets hjørner 5. Højreklik på billedet og vælg Send bagerst BIO  Tættere samarbejde mellem den teoretiske og den kliniske del af Bioanalytikeruddannelsen  Styrket F&U-miljø  Øge andel af stærke studerende  Styrket digitalisering

10 Det Sundhedsfaglige og Teknologiske Fakultet Anette Kjeldal Lausten Indsæt billede 1. Klik på det lille billede- indsættelsesikon i midten af pladsholderen 2. Indsæt det ønskede billede 3. Klik Beskær til at ændre billedets fokus/størrelse 4. Ønsker du at skalere billedet, så hold SHIFT-knappen nede, mens der trækkes i billedets hjørner 5. Højreklik på billedet og vælg Send bagerst KRM  Digitalisering  Studieintensitet  Forskning og udvikling

11 Det Sundhedsfaglige og Teknologiske Fakultet Anette Kjeldal Lausten Indsæt billede 1. Klik på det lille billede- indsættelsesikon i midten af pladsholderen 2. Indsæt det ønskede billede 3. Klik Beskær til at ændre billedets fokus/størrelse 4. Ønsker du at skalere billedet, så hold SHIFT-knappen nede, mens der trækkes i billedets hjørner 5. Højreklik på billedet og vælg Send bagerst LAB-PRO  Udvikling af FrontLAB-Metropol  Udviklingsprojekter for og med praksis  Nye digitale læringsformer  Studieintensitet – Talentudvikling vertikalt og horisontalt

12 Det Sundhedsfaglige og Teknologiske Fakultet Anette Kjeldal Lausten Indsæt billede 1. Klik på det lille billede- indsættelsesikon i midten af pladsholderen 2. Indsæt det ønskede billede 3. Klik Beskær til at ændre billedets fokus/størrelse 4. Ønsker du at skalere billedet, så hold SHIFT-knappen nede, mens der trækkes i billedets hjørner 5. Højreklik på billedet og vælg Send bagerst RAD  Digitalisering  Studieintensitet  Kobling af teori og praksis  F&U-miljø

13 www.phmetropol.dk


Download ppt "Anette Kjeldal Lausten Institutchef Det Sundhedsfaglige og Teknologiske Fakultet Vis hjælpelinjer For at se hjælpelinjer 1. Klik på Vis 2. Vælg Hjælpelinjer."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google