Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

S IRCULUS Patienttilfredshedsundersøgelse Marts 2016.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "S IRCULUS Patienttilfredshedsundersøgelse Marts 2016."— Præsentationens transcript:

1 S IRCULUS Patienttilfredshedsundersøgelse Marts 2016

2 2 S AMMENFATNING AF PATIENTTILFREDSHEDSUNDERSØGELSE

3 3

4 4

5 5 DET SIGER PATIENTER SOM SIRCULUS ”Søde og imødekomm ende, meget kompetente” ”Høj faglighed” ”Professionel. Hurtig aktivt seriøst” ”Samtalerne har altid været relevante og på mine præmisser” ”Der blev lyttet koncentreret til hvad jeg fortalte” ”Handlekraftig, imødekommende ” ”Oplever stor indlevelse, mødte venlighed, humor og menneskelighed” ”Det var et fint første møde, venligt og trygt! ”Alle er meget imødekommende. Fik følelsen af at blive taget seriøst” ”Vi gennemgår løbende forløbet og jeg inddrages i planlægningen” ”Jeg bliver spurgt om tingene er OK og jeg føler mig inkluderet og talt til på en måde jeg forstår” ”I er gode til at forklare hvad der skal ske, og er man i tvivl og spørger svarer i med et smil” ”Grundig og imødekommende samtale, god tid afsat til 1. konsultation” ”Jeg er blevet bedre til at overskue mine ting/min dag. Min dag er knap så impulsiv” ”Jeg har stor gavn af forløbet i min dagligdag. Mere ”styring” mindre angst” ”Føler jeg får en mulighed for at komme længere i forhold til min fremtid” ”Der har været behandling ved læge/sygeplejerske, og de havde sat sig godt ind i min sag” ”Jeg er fuldt ud tilfreds”


Download ppt "S IRCULUS Patienttilfredshedsundersøgelse Marts 2016."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google