Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

ØKONOMIFORVALTNINGEN KØBENHAVNS EJENDOMME 15. FEBRUAR KØBENHAVN S EJENDOMME Vi skaber rum Vejledning til HelpDesk Opgavebestiller.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "ØKONOMIFORVALTNINGEN KØBENHAVNS EJENDOMME 15. FEBRUAR KØBENHAVN S EJENDOMME Vi skaber rum Vejledning til HelpDesk Opgavebestiller."— Præsentationens transcript:

1 ØKONOMIFORVALTNINGEN KØBENHAVNS EJENDOMME 15. FEBRUAR - 2016 KØBENHAVN S EJENDOMME Vi skaber rum Vejledning til HelpDesk Opgavebestiller

2 ØKONOMIFORVALTNINGENKØBENHAVNS KOMMUNE / SÅDAN LOGGER DU IND: Gå ind via Københavns Ejendommes internetside www.kobenhavnsejendomme.kk.dk. Find HelpDeskens logo og tryk her. www.kobenhavnsejendomme.kk.dk På HelpDeskens login-side, logger du ind med dit eget ”kommunale login” Vi har opdateret vores HelpDesk på Drift og vedligeholdelsesområdet for at styrke brugervenligheden og informationsniveauet. Læs mere om ændringerne her: https://kejd.kk.dk/artikel/opgradering-af- helpdesken-0https://kejd.kk.dk/artikel/opgradering-af- helpdesken-0 Som bruger i HelpDesken skal du benytte din normale loginoplysninger (brugerident og adgangskode) som ansat i Københavns Kommune. Er der tale om en akut situation, kan du henvende dig telefonisk på tlf. 3366 6100 i åbningstiden. Åbningstiden er 7-16 mandag torsdag og 7-15 fredag. Uden for åbningstiden kan du kontakte Rådhusvagten på 3366 2585.

3 ØKONOMIFORVALTNINGENKØBENHAVNS KOMMUNE / SÅDAN OPRETTER DU EN NY SAG: Din hjemmeskærm bliver åbnet og du kan nu se informationer vedr. dine oprettede sager: Mine nyeste sager: er de sager du har oprettet i HelpDesken der endnu ikke er færdigbehandlet. Mine nyeste lukkede sager: er sager der er færdigbehandlet. For at oprette en ny sag skal du trykke på knappen: Opret ny sag.

4 ØKONOMIFORVALTNINGENKØBENHAVNS KOMMUNE / OPRET NY SAG Herefter vælges det område sagen drejer sig om. Drift og vedligehold : Henvendelser vedrørende akut vedligehold af det udvendige på ejendommen, dvs. tag, facade, fundament og befæstet terræn, samt vedligeholdelse af basale tekniske installationer som varme, vand, ventilation og kloak. Ejendomsadministration: Henvendelser vedrørende opkrævning og regulering af husleje, samt spørgsmål til forbrugsregnskaber, driftsregnskaber m.m. Beredskab : Henvendelser vedrørende skader på din ejendom forårsaget af ekstreme vejrforhold eller situationer, f.eks. Skybrud. Opret ny sag: Tryk på knap øverst til højre

5 ØKONOMIFORVALTNINGENKØBENHAVNS KOMMUNE / UDFYLD SAGSINDHOLD Emne: Overskrift på sagen Sagsindhold: Uddybende beskrivelse af sag. Vedhæft evt. bilag: Her er der mulighed for at vedhæfte lejekontrakter, forbrugsregnskab osv. Felter der er mærket med * skal udfyldes for at sagen kan oprette.

6 ØKONOMIFORVALTNINGENKØBENHAVNS KOMMUNE / UDFYLD KONTAKTOPLYSNINGER Kontaktoplysninger er oplysninger på sagsindmelder og ejendommen det drejer sig om. Mailadresse på opgavebestiller: Kommunal eller privat mail på brugeren. Navn på opgavebestiller: Brugerens navn. Navn på kontaktperson: Hvis forskellig fra opgavebestiller. Tlf. nr. på kontaktperson: Person på ejendommen der kan lukke håndværker ind og kender til skaden. Evt. mailadresse på kontaktperson: Kommunal eller privat mail på kontaktperson. Forvaltning: Vælg den forvaltning opgavebestiller kommer fra. Navn på institution: F.eks. Randersgade Skole eller Inco. Bygningens adresse: Adresse på den ejendom skaden er sket på. Skadens placering i bygningen: Hvor på ejendommen er skaden sket. Ring mig op: Hvis opgavestiller ønsker at blive kontaktet telefonisk, sættes flueben her. Send mig en mail, når der er nyt i min sag: Hvis opgavestiller ønsker at blive kontaktet på mail, sættes flueben her. Opret og gem: Tryk på denne knap og sagen er nu oprettet. Felter der er mærket med * skal udfyldes for at sagen kan oprette.


Download ppt "ØKONOMIFORVALTNINGEN KØBENHAVNS EJENDOMME 15. FEBRUAR KØBENHAVN S EJENDOMME Vi skaber rum Vejledning til HelpDesk Opgavebestiller."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google