Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

COCIO MIKKEL – RASMUS - WILLIAM. Bilag 2 - Markedsdata Mål: Bibeholde og udvikle deres danske markedsandel. De vil gerne udvikle og udfolde sig på det.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "COCIO MIKKEL – RASMUS - WILLIAM. Bilag 2 - Markedsdata Mål: Bibeholde og udvikle deres danske markedsandel. De vil gerne udvikle og udfolde sig på det."— Præsentationens transcript:

1 COCIO MIKKEL – RASMUS - WILLIAM

2 Bilag 2 - Markedsdata Mål: Bibeholde og udvikle deres danske markedsandel. De vil gerne udvikle og udfolde sig på det europæiske marked.

3 PRODUKTUDVIKLING Udvikling på eksisterende produkter: Andre versioner af deres drikke, som fx Størrelserne på flaskerne. Nye produkter der ikke indeholder mælk. (Fx- Div. Chokoladebarer – Nye smage) = Erobre nye markedsandele og åbne op for nye målgrupper.

4 MARKEDSUDVIKLING Kendskabsgrad på 95% i Danmark Branding. Største konkurrent: Toms


Download ppt "COCIO MIKKEL – RASMUS - WILLIAM. Bilag 2 - Markedsdata Mål: Bibeholde og udvikle deres danske markedsandel. De vil gerne udvikle og udfolde sig på det."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google