Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Punkt 1. Behovsanalyse Afsøge markedet Beslutningsgrundlag/vælge Pilottest Etablere projektorganisation.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Punkt 1. Behovsanalyse Afsøge markedet Beslutningsgrundlag/vælge Pilottest Etablere projektorganisation."— Præsentationens transcript:

1 Punkt 1. Behovsanalyse Afsøge markedet Beslutningsgrundlag/vælge Pilottest Etablere projektorganisation

2 Punkt 2 Forretningsmæssig fordel hos it- leverandør/øget indtjening Omkostningsdækning Kendt teknologi Større markedsandele Innovation

3 Punkt 3 Tydelige beslutningsgange/gennemsigtighed Beslutninger og processer er afstemt også i KL og DR At MedCom/NSI er inddragende gennem hele processen Hvem har initiativforpligtelsen?

4 Punkt 4 - a Koordination og følge processerne Rådgivning i forhold til beslutninger Operationel gruppe, der kender eget område Repræsentere synspunkter fra region og kommuner, der dog ikke er bindende

5 Punkt 4 – b Det vurderes, at koordinationsgruppen har den rette sammensætning – under forudsætning af koordination i eget bagland


Download ppt "Punkt 1. Behovsanalyse Afsøge markedet Beslutningsgrundlag/vælge Pilottest Etablere projektorganisation."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google