Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afMorten Holmberg Redigeret for ca. et år siden
1
Seniorsurf-dag 2012 Evaluering
2
Antal besøgende på Seniorsurf-dagen Gennemsnitligt besøgstal pr. sted: 17,8 Antal undervisningsteder: 462 Opregnet besøgstal i alt: 8224 Evaluering
3
Brug af den digitale skattejagt på Seniorsurf-dagen Antal besøg 13. september: 4560 (3562 i 2011) Antal gennemførsler i konkurrencen: 2979 (1167 i 2011) Evaluering
4
De besøgendes tilfredshed med Seniorsurf-dagen (Undervisningsstedernes egen vurdering) Evaluering
5
Deltagernes vurdering af udbytte Evaluering
6
Undervisernes tilfredshed med information fra arrangørerne Evaluering
7
Ønske om deltagelse, hvis Seniorsurf-dagen gentages i 2013 Evaluering
8
Brug af telefonservice 1881 Periode 24. august til 13. september 50-60 opkald per uge
9
Ros + udviklingspunkter fra underviserne Godt lokalt samarbejde på tværs af organisationer! For få deltagere Flere troede Lisbet Dahl kom på besøg Giver flere kursister til andre undervisningstilbud Der er behov for flere indsatser Top 6 Evaluering God dag/godt koncept
10
Citater fra brugerevaluering ”En god dag, meget motiverede deltagere, helt klart at landsdækkende kampagne har virket. […] det er min opfattelse, at Seniorsurf-dag har "provokeret" vores kommende brugere til at tænke over vores kursustilbud, vi har andre dage. […] det har helt klart efter min mening medført, at man har meldt sig til vores faste kurser. Alt i alt: En god dag!” ”En hyggelig dag med kaffe på kanden og småkager i skålen. En dag hvor man synes man gør en forskel. Meget tilfredse lånere.” ”Flere sagde, at de havde set Lisbeth Dahl i aftenshowet og som så besøgte os dagen efter. God PR. Seniorsurf er en god dag til at få lokket borgerne på biblioteket til en uformel introduktion til Internettet.” ”Materialet til seniorsurfdagen har vi haft og har megen glæde af. Bruger det i undervisningen hele året.” Evaluering
11
Citater forts. Deltagerne var glade og trætte, men følte virkelig de havde fået noget med hjem til videre granskning. Så vidt jeg kunne 'surfe' mig frem til, var det stort set kun større biblioteker, Lisbet Dahl var ude på. Synd, at hun ikke kom til et lille sted som Stevns, som i forvejen gør så meget for at få gjort borgerne digitale - det synes jeg, vi havde fortjent. vh Marianne Sivertsen, projektleder 'internemt’ Hele projektet var fint og godt tilrettelagt. Tak for jeres store arbejde med sagen. Venlig hilsen Jørgen Herskind Lidt sødt til brugerne ligesom sidste år ville være et hit. Evaluering
12
Presseomtale 2012: Evaluering
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.