Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

VÆKSTSTRATEGI FOR KYST- OG NATURTURISMEN I DANMARK.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "VÆKSTSTRATEGI FOR KYST- OG NATURTURISMEN I DANMARK."— Præsentationens transcript:

1 VÆKSTSTRATEGI FOR KYST- OG NATURTURISMEN I DANMARK

2 VÆKSTPLAN FOR TURISME 2014 Mission: ”Udviklingen i dansk kyst- og naturturisme skal vendes til fremgang” Situation: Nye rejsemønstre og destinationer Flere kortere ferier Ubalance i pris – kvalitet Lavt investeringsniveau Lille destination – lavt kendskab

3 STRATEGISKE SPOR Stærke destinationer: 8-10 stærke destinationer med signaturoplevelser og stærke oplevelsesprodukter Investeringer: Investeringer i produktfornyelse er nøglen til vækst. Kapacitet: Tilstrækkelig og markedsrelevant kapacitet til vækst. Marketinginvesteringer: Større skala og målrettet markedsføring og synlighed.

4 Handlingsplan – udvalgte indsatser Masterplan for destinationsudvikling Program for markedsføring (særligt fokus på udvalgte markeder/målgrupper) Program for kompetenceudvikling – på tværs af forretningsområder National handlingsplan for outdoor-turisme Planlagte partnerskabsaktiviteter Vækstprogram for Vestkystturismen Vækstprogram for Østersøturismen


Download ppt "VÆKSTSTRATEGI FOR KYST- OG NATURTURISMEN I DANMARK."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google