Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afThorvald Bundgaard Redigeret for ca. et år siden
1
© Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 16. Bedst på nettet tester fx kommunernes hjemmesider ved at opfordre brugerne til at krydse af i et spørgeskema (www.bedstpaanettet.dk)
2
© Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 17. Den store fortælling om en virksomhed kan koges ind til en bouillon- terning, så man til sidst står tilbage med et slagord eller et logo.
3
© Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 18. Bruno Ingemanns den nye bollemodel er dynamisk med de seks boller, der konstant påvirker hinanden (Ingemann 2002).
4
© Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 19. Vandfaldsmetoden bygger på adskilte faser. Når man har taget et trin, vender man ikke tilbage igen (McConnell 1996)
5
© Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 20. Prototyping-processen. Efter hver rundt afgøres, om resultatet er ok, eller om der skal en ny runde til (kilde ukendt).
6
© Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 21. Evolutionær udvikling. Når prototypen er o.k., færdigudvikles systemet og frigives til kunden (McConnell 1996).
7
© Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 22. Oversigt over Unified Process (UP), faster og iterationer (Rational Software).
8
© Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 23. Det agile manifest (oversat af Hans Klysner på www.agilemanifesto.dk)
9
© Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 24. XP-praksisser (www.XProgramming.com).
10
© Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 25. SCRUM (www.assets.scrumtraininginstitute.com)
11
© Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 26. ProductBacklog (assets.scrumtraininginstitute.com)
12
© Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 27. TaskBoard (www.mountaingoatsoftware.com)
13
© Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 28. Daglige estimater og forbrugt tid (Burn Down) (assets.scrumtraininginstitute.com/)
14
© Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 29. Dimensioner, der har indflydelse på metodevalg (Griffiths 2007). (Figuren tilpasset af G.M. Andersen).
15
© Kommunikation i multimediedesign, Hans Reitzels Forlag, 2011, Anne Mette Busch, et al. Figur 30. Faser og aktiviteter i HOME-metoden (Harder Fischer & Oosterbaan 2010).
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.