Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afMogens Lorentzen Redigeret for ca. et år siden
1
Projekt “Kommunikation, der virker” Hvad skal der til for at kunne arbejde tværfagligt / tværsektorielt med forløbene?
2
Projekt “Kommunikation, der virker” Udfordring !
3
Projekt “Kommunikation, der virker” Mål Sikre samarbejdet mellem praktikerne gennem opnåelsen af fælles referenceramme i forhold til beskæftigelses- og uddannelsesrettede mål fælles tilgang til ressourcefokus fælles metodisk sprog fælles opfattelse af/tilgang til progression afprøve og implementere et kommunikations- og læringskoncept, PublicProfessional™ - et kommunikations- og læringskoncept, som træner den professionelle i at være leder af relationer til borgeren
4
Projekt “Kommunikation, der virker” Deltagere Bostøtten (Det matrikelløse område) Sundhedscentret Beskæftigelsestilbud (Center for Beskæftigelse og Rehabilitering) Jobcenter Randers
5
Projekt “Kommunikation, der virker” 1. dag: Arbejdsidentiteten – i et forandringsperspektiv Forskellige opgaver – samme mål 2. dag: Relationen virker – om roller, magt og forhandlinger 3. dag: Systemisk og anerkendende tilgang i en beskæftigelseskontekst 4. dag: Introduktion til PublicProfessional™ Øvelser, Caseudvælgelse, hjemmearbejde 5. dag: PublicProfessional™ Øvelser, Caseudvælgelse, hjemmearbejde 6. dag: Opfølgning på cases Virksomhederne har ordet! – om rummelighed
6
Projekt “Kommunikation, der virker” Erfaringer – hvad skal der til for at kunne arbejde tværfagligt/ tværsektorielt med forløbene? Lyst til det tværfaglige samarbejde Respekt af forskellige fagligheder Ejerskab til målet Fælles tilgang – udviklingskontekst Fælles sprog Fælles udviklede arbejdsgange
7
Projekt “Kommunikation, der virker” Udvikle og kvalificere fælles indsatsplan mellem koordinerende sagsbehandler og praktikere på tværs
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.