Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Generalforsamling 2009 24-09-2016ASNET generalforsamling 12. marts 2009.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Generalforsamling 2009 24-09-2016ASNET generalforsamling 12. marts 2009."— Præsentationens transcript:

1 Generalforsamling 2009 24-09-2016ASNET generalforsamling 12. marts 2009

2 Program (1) 15:00 Ankomst og kaffe 15:30 Den kompetencedrevne bestyrelse Indlæg og diskussion ved Direktør Søren Brandi, Hildebrandt&Brandi, der er ansvarlig for Netværk Danmarks bestyrelsesuddannelses program. 16:30Generalforsamling 24-09-2016ASNET generalforsamling 12. marts 2009

3 Program (2) Generalforsamling Dagsorden i.h.t. vedtægterne: 1. Bestyrelsens beretning om det forløbne år. 2. Bestyrelsens fremlæggelse af den reviderede årsrapport, samt disponering af årets resultat. 3. Godkendelse af budget for næste år 4. Valg af bestyrelse. 24-09-2016ASNET generalforsamling 12. marts 2009

4 Program (3) Generalforsamling (fortsat) 5. Valg af 2 interne revisorer. 6. Eventuelle forslag fra bestyrelsen eller partnere. 7. Eventuelt 18:00 Let traktement 24-09-2016ASNET generalforsamling 12. marts 2009

5 Generalforsamling 2009 24-09-2016ASNET generalforsamling 12. marts 2009

6 Ny markedsføringsstruktur Formand Markedsføringsgruppen Medieansvarlig Markedsansvarlig Regionerne Partnerne 24-09-2016ASNET generalforsamling 12. marts 2009

7 Ny Markedsføringsstruktur Formand Formanden er overordent ansvarlig Formanden skal være synlig i medierne Formanden skal være synlig ved ASNET markedsføringsaktiviteter 24-09-2016ASNET generalforsamling 12. marts 2009

8 Ny Markedsføringsstruktur Markedsføringsgruppen Gruppen evaluerer ASNET markedsaktiviteter Gruppen identificerer “historier” Gruppen giver forslag til nye initiativer Gruppen er ikke udførende 24-09-2016ASNET generalforsamling 12. marts 2009

9 Ny Markedsføringsstruktur Markedsføringsgruppen Gruppen omfatter formand, to partnere pr. Region og de tre markedschefer Formanden koordinerer løbende med markedscheferne Gruppen holder min. To tilstedeværelsesmøder pr. år 24-09-2016ASNET generalforsamling 12. marts 2009

10 Ny Markedsføringsstruktur Medieansvarlig ASNET medieansvarlige leverer løbende indlæg til den trykte presse Den medieeansvarlige leverer løbende testimonials vedr. Kundeprocessen til hjemmesiden 24-09-2016ASNET generalforsamling 12. marts 2009

11 Ny Markedsføringsstruktur Markedschef ASNET har principielt en lønnet markedschef i hver region Opgaver: - Kontakt til erhvervs- og andre netværk - Bestyrelsens dag arrangementer - Dialog med potentielle kunder - Tilrettelæggelse og gennemførelse af uddannelse i bestyrelsesarbejde - Bidrager til “historier” til medierne 24-09-2016ASNET generalforsamling 12. marts 2009

12 Ny Markedsføringsstruktur Regioner - partnere Bidrager med “historier” til medierne Deltager i netværksmøder med samarbejdspartnere Markedsfører ASNET i egne bestyrelser og netværk Bestyrelsens dag arrangementer 24-09-2016ASNET generalforsamling 12. marts 2009

13 Markedsføring – mål for 2008 Etablere samarbejde med alle DEF medlemmer Etablere samarbejde med nye netværk (bankernes erhvervschefer o.lign.) 12 Bestyrelsens Dag arrangementer 24-09-2016ASNET generalforsamling 12. marts 2009

14 Markedsføring – mål for 2008 Færdiggøre struktur mht. bestyrelsesuddannelse Gennemføre møder med 50 potentielle kunder Levere indslag i den trykte presse 3 gang pr. Måned. 24-09-2016ASNET generalforsamling 12. marts 2009

15 Beretning (1) Indledning ved formanden Optagelsesgruppen ved Poul Foss Michelsen Region Sjælland ved formanden Region Fyn/Syd ved Helle Janderup Jensen Region Midt/Nord ved Carsten Færge Markedsføring ved formanden samt – Stig René Jørstrøm – Per Holm-Pedersen – Jørn Martin Bank 24-09-2016ASNET generalforsamling 12. marts 2009

16 Beretning (2) Leveranceorganisationen ved formanden Hjemmesiden ved Poul Foss Michelsen 24-09-2016ASNET generalforsamling 12. marts 2009

17 Markedscheferne Etablering af kontakt til og indgåelse af samarbejdsaftaler med alle DEF medlemmer og andre relevante netværk inden for ASNET Region xxx. Gennemførelse af flest mulig Bestyrelsens Dag arrangementer inden for Region xxx i samarbejde med bank, advokat, revisor, DEF og nyhedsmedier. Opfølgning på kontakter/kunder, idet målsætningen er at medvirke til at min. 25 virksomheder beslutter sig for at indgå i en ”kundeproces” med ASNET. 24-09-2016ASNET generalforsamling 12. marts 2009

18 Leveranceproces (1) Modtagelse af leads på kundekontakter Hjælp til eller udarbejdelse af virksomhedsprofiler og profiler på bestyrelsesmedlemmer Udsendelse af bestyrelsestilbud til partnere Præsentation af ASNET bestyrelseskandidater over for kundevirksomheden. Orientering af partnerne om resultatet af virksomhedens valg 24-09-2016ASNET generalforsamling 12. marts 2009

19 Leveranceproces (2) 24-09-2016ASNET generalforsamling 12. marts 2009

20 Leveranceproces (3) I 2007 iværksatte ASNET 8 kundeprocesser og fik 8 bestyrelsesposter. I 2008 iværksatte ASNET 21 kundeprocesser og fik 5 bestyrelsesposter I 2009 har vi p.t. iværksat 3 kundeprocesser og fået 1 bestyrelsesposter 5 – 12 partnere har lagt billet ind på de opslåede poster. 24-09-2016ASNET generalforsamling2. marts 2009

21 Bemærkninger ?? 24-09-2016ASNET generalforsamling 12. marts 2009


Download ppt "Generalforsamling 2009 24-09-2016ASNET generalforsamling 12. marts 2009."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google