Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

J.nr. Virksomhedslister og digital kontakt til virksomhederne Oplæg til Beskæftigelsesregion Hovedstaden og Sjællands uddannelsesdage d. 10. og 13. januar.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "J.nr. Virksomhedslister og digital kontakt til virksomhederne Oplæg til Beskæftigelsesregion Hovedstaden og Sjællands uddannelsesdage d. 10. og 13. januar."— Præsentationens transcript:

1 J.nr. Virksomhedslister og digital kontakt til virksomhederne Oplæg til Beskæftigelsesregion Hovedstaden og Sjællands uddannelsesdage d. 10. og 13. januar 2012.

2 Output virksomhedslister E-mail permissions til: - kampagne e-mails - jobcenter nyhedsbrev

3 Kampagne e-mails - opdelt i 6 klynger Fastholder opmærksomheden på kampagnens budskaber og muligheder. Udsendes 3 gange: Profilering af unge Nye cases og historier Synergi til kampagnesite, facebook og events: - Fakta-ark - Konkurrence - Virksomhedspris - Film, bus mv. Send ungeprofiler, gode historier og resultater af kampagnen til: anne@wanek-myrner.dk

4 Fra kampagne e-mail til Jobcenter Nyhedsbrev

5 Jobcenter Nyhedsbrev Mulighed for promovering af: Ny lovgivning Nye ordninger Nye projekter Undersøgelser / evalueringer Kurser og arrangementer Gode eksempler Jobcentrets konsulenter og nøglepersoner Og meget mere… Styrker jobcentrets image/service og kan løfte mange af jobcentrets informationsopgaver. Effektiviserer kommunikationen med virksomhederne.

6 Eksempler

7

8

9 Systemet bag (teknik og muligheder) 1. Vælg skabelon (fx invitation, nyhedsbrev, opsamling etc.)

10 2. Indsæt tekst og billeder

11 3. Vælg modtagere og send e-mailen til samtlige med et klik! Mulighed for opdeling / målretning på brancher, antal ansatte mv.

12 4. Følg nyhedsbrevet og få ”live” statistik Hvor mange og hvem åbner? Og hvad klikker de på?

13 Tænk langsigtet… Brug kampagnen, listerne og e-mail marketing systemet som afsæt til styrke jeres digitale kontakt med virksomhederne. Januar – marts: Produktion og udsendelse af tre kampagne e-mails (husk at hjælpe os med at gøre dem nærværende). Send jeres input til info@wanek-myrner.dkinfo@wanek-myrner.dk Ultimo april: Virksomhedsliste og log-ind til e-mail marketing-system fremsendes til kampagneansvarlige. Der medsendes brugervejledning.

14 Start i dag! Styrk kontakten med jeres lokale virksomheder Form jeres egen strategi Hvordan kan I udnytte systemet til at styrke kontakten med jeres lokale virksomheder? Hvad er virksomhedernes forventninger (få input fra dagens oplæg) brug møderne til at høre, hvad de mangler info om? Har I en oplagt tovholder / redaktør? Indhent selv e-mail permissions fra virksomheder, der ikke er på kampagnelisterne (listerne indeholder kun private virksomheder med mere end 3 ansatte) Konkret hjælp til opstart, produktion og forankring Undervisning (i brug af system og effektiv e-mail marketing) – under udvikling Abonnement på produktion af fx 4-6 e-mails / nyhedsbreve pr. år.


Download ppt "J.nr. Virksomhedslister og digital kontakt til virksomhederne Oplæg til Beskæftigelsesregion Hovedstaden og Sjællands uddannelsesdage d. 10. og 13. januar."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google