Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afHans Andersen Redigeret for ca. et år siden
1
Synlighed i foreningen: kommunikation og markedsføring V. kommunikationskonsulent, Mette Vittrup Schmidt Seminar for seniorer Glostrup den 5. oktober 2015
2
Synlighed – hvorfor? Motivation og mening Rekruttering Nødvendighed: informationsoverload Mulighed for udvikling Mulighed for at gøre en forskel Mulighed for indflydelse
3
Målgruppen Primær Seniorer i jeres nærområde (Skeln ml. medlemmer og potentielle medlemmer) Sekundær Samarbejdspartnere og politikere
4
Synlighed – hvordan?
5
Kanalerne -De hænger sammen. Tænk dem sammen og spar tid og ressourcer! Det fysiske møde – jeres stærkeste kanal Præsenterer jer udadtil – gør det overskueligt Skab nysgerrighed – bind kanalerne sammen Formidl jeres felt - fortæl jeres historier Skab og styrk relationer – vær aktuelle Servicér medlemmer – vær en hjælp Mediepartnerskab – godt til målgruppen 120.000 på Facebook i Glostrup + omegn fra 60 år og op
6
Budskaberne Tænk ikke: ”Hvad vil vi gerne fortælle?” Tænk: ”Hvad vil og har de brug for at høre om?” stærkere budskab! Fleksibilitet Netværk Socialt samvær og venner Livsglæde Hold kroppen i gang Det er aldrig for sent at starte Udfordr dig selv
8
5 tips til jeres markedsføring Brug billeder Hold et enkelt - begræns brødteksterne Vinkl det til modtageren: ”what’s in it for me?” Hav altid en ‘call to action’-mulighed Hav det som et punkt på dagsordenen: sammentænkning
9
Øvelse - markedsføringsskabelon
10
På falderebet: alt det andet …
11
TAK! Gå hjem og spred det glade budskab! https://www.facebook.com/TylerPerry/videos/10152846727493268/
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.