Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afTina Marcussen Redigeret for ca. et år siden
1
Husstandsomdelte reklamers betydning for nærbutikkerne i Udkantsdanmark
2
Kilde: YouGov Zapera, analyse blandt 100+ nærbutikker i provinsen, april 2011 Nærbutikkernes foretrukne reklamemedie er de husstandsomdelte reklamer Nærbutikkernes brug af medier til markedsføring af butikken og dens produkter
3
Husstandsomdelte reklamer er afgørende i konkurrencen om kunderne Væsentlige årsager til nærbutikkernes brug af de husstandsomdelte reklamer Kilde: YouGov Zapera, analyse blandt 100+ nærbutikker i provinsen, april 2011
4
Nærbutikkernes omsætning hænger direkte sammen med de varer der reklameres for i de husstandsomdelte reklamer Andelen af butikkens omsætning, der kommer fra varer, der er med i de husstandsomdelte reklamer Kilde: YouGov Zapera, analyse blandt 100+ nærbutikker i provinsen, april 2011
5
Butikkens omsætning påvirkes negativt uden anvendelse af husstandsomdelte reklamer Nærbutikkernes omsætning falder markant uden de husstandsomdelte reklamer Kilde: YouGov Zapera, analyse blandt 100+ nærbutikker i provinsen, april 2011
6
Husstandsomdelte reklamer er afgørende for nærbutikkens overlevelse Reklametryksagen er: Afgørende i konkurrencen med de store supermarkeder. Det mest effektive reklamemedie til at generere salg i nærbutikken. Den bedste måde at markedsføre nærbutikken i lokalområdet. Husstandsomdelte reklamer driver omsætning i nærbutikkerne og sikrer deres overlevelse Kilde: YouGov Zapera, analyse blandt 100+ nærbutikker i provinsen, april 2011
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.