Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter Gruppe 6: Nora Henriksen, Frederik Arend, Christian Fennert & Josephine Errebo.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter Gruppe 6: Nora Henriksen, Frederik Arend, Christian Fennert & Josephine Errebo."— Præsentationens transcript:

1 WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter Gruppe 6: Nora Henriksen, Frederik Arend, Christian Fennert & Josephine Errebo

2 Oversigt ¬ Virskomhedsbeskrivelse - Business Model Canvas ¬ Fremgangsmåde ¬ Definition af markedet ¬ Købsadfærd - 7 O’s - Value Proposition Design - Empathy Map ¬ Segmentering ¬ Kundeprofil ¬ Præsentation af hjemmeside ¬ Konklusion ¬ Kildeliste WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

3 Virksomhedsbeskrivelse WALK & TALK – Lyngby stavgangscenter ¬Eksisterende virksomhed ¬Beliggende i Lyngby ¬2 ejere af centret ¬3 fysioterapeuter – der lejer sig ind ¬1 studentermedhjælper ¬300 medlemmer ¬Tilbyder stavgangshold og vejledning ¬Vi ønsker: – Hjemmeside – Webshop WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

4 Business Model Canvas WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

5 Fremgangsmåde WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter ¬ Field research – Spørgeskemaer ¬ Disk research – Danmarks statistik – Folkepension

6 Definition af markedet Outdoor sport ¬ Salg af udstyr Træningscenter ¬ Salg af medlemskab WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

7 7 O’s Occupants (hvem køber) B2C Mænd/kvinder 50 – 80 år Bred uddannelse Lyngby Taarbæk kommune Objects (hvad køber de) Stave Køb af holdtræning Service Køb af medlemskab Objectives (Hvorfor køber de) Socialt samvær Sundheds aspekt Trænings aspekt Organization (Hvem deltager i beslutningsprocessen) Initiativtager – En tager sin ven med Influent – familie og venner Disponent, konsument, beslutningstager – en selv Operation (hvordan køber de) Variationssøgende adfærd Informationssøgning Vurdering af alternativer Occassions (hvornår køber de) Primært foråret og sommer Outlets (hvor køber de) Primært i butikkerne (personligt salg) E-handel WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

8 Value Proposition Design WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

9 Empathy Map WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

10 Købsadfærd WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter ¬ Køber for at være aktiv ¬ Bange for at komme til skade ¬ Vil have let adgang til at købe ¬ Vil have noget for pengene ¬ Social aspekt

11 Segmentering – kriterier WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

12 Matrix - Outdoor WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

13 Matrix - Træningscenter WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

14 Kundeprofil Outdoor segment 7: ¬ Det er primært folk i alderen over 50 år, der jævnlig handler på internettet og har en årlig indkomst over 100.000 kr. Det er primært folk der har interesse i outdoor sport. Træningscenter segment 7: ¬ Primært kvinder i alderen 65- 70 år. Oftest kvinder med dårligt helbred, som ikke er i fitness eller anden træningsform. Det er primært enlige der har et større behov for at være sociale og få talt med andre jævnaldrende. De har oftest en sygebaggrund og i denne forbindelse kan vi hjælpe dem. (tilknytning til fys ) WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

15 Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

16 Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

17 Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

18 Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

19 Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

20 Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

21 Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

22 Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

23 Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

24 Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

25 Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

26 Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter

27 Konklusion WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter ¬Multimedie designerne har afspejlet vores målgruppe godt ¬God kommunikationsproces ¬Anvendelse af det lærte fungerede fornuftigt

28 Kildeliste WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter ¬ It- anvendelse i befolkningen 2014,Danmarks Statistik,( http://www.dst.dk/Site/Dst/Udgivelser/GetPubFile.aspx?id=18686&sid=itbef ¬ Folkepension 2015, Borgerservice, 2. november 2015 (https://www.borger.dk/Sider/Folkepension.aspx?NavigationTaxonomyId=710 c34e6-1a8d-4584-8d15-85e10a75319e)https://www.borger.dk/Sider/Folkepension.aspx?NavigationTaxonomyId=710 c34e6-1a8d-4584-8d15-85e10a75319e ¬ Minerva modellens 5 segmenter, studieportalen, 31. oktober 2015(http://www.studieportalen.dk/kompendier/afsaetning/minerva- modellen/gallup-kompas) ¬ Powerpoint: Buying behaviour B2C, segmentering og målgruppevalg ¬ Stavgang-få inspiration og tips, Gigtforeningen, 6. oktober 2015. (https://www.gigtforeningen.dk/et-sundt-liv/motion-og- traening/motionsformer/stavgang/)https://www.gigtforeningen.dk/et-sundt-liv/motion-og- traening/motionsformer/stavgang/ ¬ Unknown (2013), ”Business Communication 2013”. BusCom-Service, Copenhagen.

29 WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter Din sundhed i vore hænder


Download ppt "WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter Gruppe 6: Nora Henriksen, Frederik Arend, Christian Fennert & Josephine Errebo."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google