Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afHans Ludvigsen Redigeret for ca. et år siden
1
WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter Gruppe 6: Nora Henriksen, Frederik Arend, Christian Fennert & Josephine Errebo
2
Oversigt ¬ Virskomhedsbeskrivelse - Business Model Canvas ¬ Fremgangsmåde ¬ Definition af markedet ¬ Købsadfærd - 7 O’s - Value Proposition Design - Empathy Map ¬ Segmentering ¬ Kundeprofil ¬ Præsentation af hjemmeside ¬ Konklusion ¬ Kildeliste WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter
3
Virksomhedsbeskrivelse WALK & TALK – Lyngby stavgangscenter ¬Eksisterende virksomhed ¬Beliggende i Lyngby ¬2 ejere af centret ¬3 fysioterapeuter – der lejer sig ind ¬1 studentermedhjælper ¬300 medlemmer ¬Tilbyder stavgangshold og vejledning ¬Vi ønsker: – Hjemmeside – Webshop WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter
4
Business Model Canvas WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter
5
Fremgangsmåde WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter ¬ Field research – Spørgeskemaer ¬ Disk research – Danmarks statistik – Folkepension
6
Definition af markedet Outdoor sport ¬ Salg af udstyr Træningscenter ¬ Salg af medlemskab WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter
7
7 O’s Occupants (hvem køber) B2C Mænd/kvinder 50 – 80 år Bred uddannelse Lyngby Taarbæk kommune Objects (hvad køber de) Stave Køb af holdtræning Service Køb af medlemskab Objectives (Hvorfor køber de) Socialt samvær Sundheds aspekt Trænings aspekt Organization (Hvem deltager i beslutningsprocessen) Initiativtager – En tager sin ven med Influent – familie og venner Disponent, konsument, beslutningstager – en selv Operation (hvordan køber de) Variationssøgende adfærd Informationssøgning Vurdering af alternativer Occassions (hvornår køber de) Primært foråret og sommer Outlets (hvor køber de) Primært i butikkerne (personligt salg) E-handel WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter
8
Value Proposition Design WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter
9
Empathy Map WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter
10
Købsadfærd WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter ¬ Køber for at være aktiv ¬ Bange for at komme til skade ¬ Vil have let adgang til at købe ¬ Vil have noget for pengene ¬ Social aspekt
11
Segmentering – kriterier WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter
12
Matrix - Outdoor WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter
13
Matrix - Træningscenter WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter
14
Kundeprofil Outdoor segment 7: ¬ Det er primært folk i alderen over 50 år, der jævnlig handler på internettet og har en årlig indkomst over 100.000 kr. Det er primært folk der har interesse i outdoor sport. Træningscenter segment 7: ¬ Primært kvinder i alderen 65- 70 år. Oftest kvinder med dårligt helbred, som ikke er i fitness eller anden træningsform. Det er primært enlige der har et større behov for at være sociale og få talt med andre jævnaldrende. De har oftest en sygebaggrund og i denne forbindelse kan vi hjælpe dem. (tilknytning til fys ) WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter
15
Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter
16
Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter
17
Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter
18
Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter
19
Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter
20
Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter
21
Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter
22
Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter
23
Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter
24
Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter
25
Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter
26
Præsentation af hjemmeside WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter
27
Konklusion WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter ¬Multimedie designerne har afspejlet vores målgruppe godt ¬God kommunikationsproces ¬Anvendelse af det lærte fungerede fornuftigt
28
Kildeliste WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter ¬ It- anvendelse i befolkningen 2014,Danmarks Statistik,( http://www.dst.dk/Site/Dst/Udgivelser/GetPubFile.aspx?id=18686&sid=itbef ¬ Folkepension 2015, Borgerservice, 2. november 2015 (https://www.borger.dk/Sider/Folkepension.aspx?NavigationTaxonomyId=710 c34e6-1a8d-4584-8d15-85e10a75319e)https://www.borger.dk/Sider/Folkepension.aspx?NavigationTaxonomyId=710 c34e6-1a8d-4584-8d15-85e10a75319e ¬ Minerva modellens 5 segmenter, studieportalen, 31. oktober 2015(http://www.studieportalen.dk/kompendier/afsaetning/minerva- modellen/gallup-kompas) ¬ Powerpoint: Buying behaviour B2C, segmentering og målgruppevalg ¬ Stavgang-få inspiration og tips, Gigtforeningen, 6. oktober 2015. (https://www.gigtforeningen.dk/et-sundt-liv/motion-og- traening/motionsformer/stavgang/)https://www.gigtforeningen.dk/et-sundt-liv/motion-og- traening/motionsformer/stavgang/ ¬ Unknown (2013), ”Business Communication 2013”. BusCom-Service, Copenhagen.
29
WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter Din sundhed i vore hænder
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.