Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afSimone Rasmussen Redigeret for ca. et år siden
3
Overblik Tal i tusinde kr.: Kilde: pro-f.dk
4
Overblik 1.041 Ansatte pr. 31/12 - 2013: 35 3.184 165 Kilde: borsen.dk
5
Annonceomsætning
6
Værdikæde for TV-branchen Købt indhold TV kanaler Distributører Apparet- producenter Skabt indhold
7
Planlægning Produktion Live Værdikæde for TV2 – Skabt og købt indhold ( ) Aftale Post-prod. LivePlanlægning
8
Kilde: TV2s årsrapport 2014
9
Key Partners TV udbydere Produktionsselskaber Annoncører Regionalkanaler Key Activities Underholdning Nyheder Value Propositions “Breaking News” Dækker mange behov Public Service Customer Relationships Tilgængelighed Personalisering Customer Segments Massemarked (Nichemarked) Key Resources TV2 logo TV ansigter Signatur udseendelser Channels Onlinemedier Flow-TV Cost Structure Værdibaseret Variable omkostninger Revenue Streams Annoncer Abonnenter
10
Fremtid for TV-branchen.
11
Målgruppe 15-70 år
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.